Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року
07. 09. 2021

Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року

07. 09. 2021

Які були ризики і побоювання щодо використання водневих паливних елементів і що змінилося зараз?

Як повідомляє Reuters, Hyundai Motor Group заявила у вівторок, 7 вересня, що планує запропонувати версії на водневих паливних елементах для всіх своїх комерційних автомобілів до 2028 року, а два роки по тому знизить ціни на автомобілі на паливних елементах до рівня акумуляторної батареї.

Самі паливні елементи мають високий рівень екологічної безпеки, в них можуть використовуватися поновлювані види палива, такі як водень.

Група, до якої входять Hyundai Motor Co і Kia Corp, в даний час має на ринку один автобус на паливних елементах і одну вантажівку, Xcient Hyundai. 115 автобусів знаходяться на дорогах Південної Кореї і 45 вантажівок знаходяться в експлуатації після того, як в минулому році вони були випущені в Швейцарії.

Група, у якій єдиним іншим автомобілем на паливних елементах на ринку є позашляховик Hyundai Nexo, також заявила, що буде розробляти автомобілі на паливних елементах для Kia і її преміального бренду Genesis, які можуть бути запущені після 2025 року.

Плани є помірними амбіціями по просуванню водневих технологій, в той час як автовиробники також розширюють лінійку електромобілів з акумуляторними батареями.

Захисники стверджують, що водневі паливні елементи чистіше, ніж інші методи скорочення викидів вуглецю, оскільки вони виділяють тільки воду і тепло, але ця технологія тільки обмежено використовувалася в автомобільній промисловості через побоювання з приводу високої вартості, громіздких розмірів систем паливних елементів, відсутність заправних станцій, вартості при перепродажі і ризик водневих вибухів.

За даними Hyundai, в галузі щорічно виробляється близько 10 000-15 000 автомобілів на паливних елементах в порівнянні з 4-5 мільйонами електромобілів.

Інші великі автовиробники, які впроваджують технологію водневих паливних елементів, включають Toyota Motor Corp, BMW і Daimler. Їх надихнуло те, що Європа і Китай поставили амбітні цілі щодо скорочення викидів і говорять про збільшення підтримки водневої інфраструктури.

Hyundai Motor Group також заявила, що планує використовувати технологію водневих паливних елементів в інших областях, таких як автономні контейнерні перевезення.

 

Подати заявку на сертифікацію авто.

Новини
Всі новини
Чому на АЗС заборонено наливати паливо в пластикову тару? Чому на АЗС заборонено наливати паливо в пластикову тару?

Дефіцит палива, що виник в Україні з початком війни, створив великі...

Виплата кредиту за знищениий автомобіль під час війни Виплата кредиту за знищениий автомобіль під час війни

У ВР вирішили, хто має виплачувати кредит за знищений у війні...

Європейські посвідчення водія українцям: де і як обміняти Європейські посвідчення водія українцям: де і як обміняти

Водійські посвідчення в Україні можна обміняти на європейські: де і як...

Новини
Всі новини
Чому на АЗС заборонено наливати паливо в пластикову тару? Чому на АЗС заборонено наливати паливо в пластикову тару?

Дефіцит палива, що виник в Україні з початком війни, створив великі...

Виплата кредиту за знищениий автомобіль під час війни Виплата кредиту за знищениий автомобіль під час війни

У ВР вирішили, хто має виплачувати кредит за знищений у війні...

Дефіцит бензину: чи буде паливо і за якою ціною? Дефіцит бензину: чи буде паливо і за якою ціною?

Проблеми та перспективи ринку нафтопродуктів в Україні сьогодні та після війни...