Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року
07. 09. 2021

Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року

07. 09. 2021

Які були ризики і побоювання щодо використання водневих паливних елементів і що змінилося зараз?

Як повідомляє Reuters, Hyundai Motor Group заявила у вівторок, 7 вересня, що планує запропонувати версії на водневих паливних елементах для всіх своїх комерційних автомобілів до 2028 року, а два роки по тому знизить ціни на автомобілі на паливних елементах до рівня акумуляторної батареї.

Самі паливні елементи мають високий рівень екологічної безпеки, в них можуть використовуватися поновлювані види палива, такі як водень.

Група, до якої входять Hyundai Motor Co і Kia Corp, в даний час має на ринку один автобус на паливних елементах і одну вантажівку, Xcient Hyundai. 115 автобусів знаходяться на дорогах Південної Кореї і 45 вантажівок знаходяться в експлуатації після того, як в минулому році вони були випущені в Швейцарії.

Група, у якій єдиним іншим автомобілем на паливних елементах на ринку є позашляховик Hyundai Nexo, також заявила, що буде розробляти автомобілі на паливних елементах для Kia і її преміального бренду Genesis, які можуть бути запущені після 2025 року.

Плани є помірними амбіціями по просуванню водневих технологій, в той час як автовиробники також розширюють лінійку електромобілів з акумуляторними батареями.

Захисники стверджують, що водневі паливні елементи чистіше, ніж інші методи скорочення викидів вуглецю, оскільки вони виділяють тільки воду і тепло, але ця технологія тільки обмежено використовувалася в автомобільній промисловості через побоювання з приводу високої вартості, громіздких розмірів систем паливних елементів, відсутність заправних станцій, вартості при перепродажі і ризик водневих вибухів.

За даними Hyundai, в галузі щорічно виробляється близько 10 000-15 000 автомобілів на паливних елементах в порівнянні з 4-5 мільйонами електромобілів.

Інші великі автовиробники, які впроваджують технологію водневих паливних елементів, включають Toyota Motor Corp, BMW і Daimler. Їх надихнуло те, що Європа і Китай поставили амбітні цілі щодо скорочення викидів і говорять про збільшення підтримки водневої інфраструктури.

Hyundai Motor Group також заявила, що планує використовувати технологію водневих паливних елементів в інших областях, таких як автономні контейнерні перевезення.

 

Подати заявку на сертифікацію авто.

Новини
Всі новини
В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах

Кабінет Міністрів України 7 липня затвердив нові офіційні правила перевезення тварин...

Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні

Компанія Peugeot розпочала в Україні продаж нової версії популярного кросовера 3008...

Brabus Rocket GTS Deep Blue: ексклюзивний гібридний суперкар на 1000 «коней» Brabus Rocket GTS Deep Blue: ексклюзивний гібридний суперкар на 1000 «коней»

Німецьке тюнінг-ательє Brabus офіційно представило нову модифікацію флагманського суперкара — Brabus...

Новини
Всі новини
В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах

Кабінет Міністрів України 7 липня затвердив нові офіційні правила перевезення тварин...

Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні

Компанія Peugeot розпочала в Україні продаж нової версії популярного кросовера 3008...

Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого

На одній з ділянок київської Окружної днями сталася ситуація, яка могла...