Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Права та зобов’язання клієнта
19. 11. 2020

Права та зобов’язання клієнта

19. 11. 2020

  • клієнт завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації;
  • якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї;
  • клієнт запроваджує усі необхідні заходи для
    провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устатковання, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта, розгляду скарг, участі спостерігачів, за потреби;
  • клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації;
  • клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими;
  • у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії;
  • якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації;
  • посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації;
  • клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції;
  • клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за необхідності, і вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; документує виконані дії;
  • клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.
Новини
Всі новини
Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин

Автоматичні коробки передач (АКПП) набирають популярності завдяки своїй зручності. Проте механічні...

Огляд Polaris Xpedition 202 Огляд Polaris Xpedition 202

2024 Polaris Xpedition — це потужний сайд-бай-сайд, що поєднує в собі...

Nissan Armada 2025 проти 2024: Захоплюючі зміни в новій моделі Nissan Armada 2025 проти 2024: Захоплюючі зміни в новій моделі

Нова модель Nissan Armada SUV на 2025 рік суттєво відрізняється від...

Новини
Всі новини
Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин

Автоматичні коробки передач (АКПП) набирають популярності завдяки своїй зручності. Проте механічні...

Огляд Polaris Xpedition 202 Огляд Polaris Xpedition 202

2024 Polaris Xpedition — це потужний сайд-бай-сайд, що поєднує в собі...

Чи можливо змішувати моторні оливи різних марок: що важливо знати автомобілістам? Чи можливо змішувати моторні оливи різних марок: що важливо знати автомобілістам?

Навіть найсучасніша моторна олива потребує регулярного контролю свого рівня в картері....