Витрати на обслуговування електромобіля: за що доведеться платити
05. 08. 2024

Витрати на обслуговування електромобіля: за що доведеться платити

05. 08. 2024

Багато покупців електромобілів сподіваються на дешевше обслуговування порівняно з традиційними автомобілями. Хоча електромобілі мають менше рухомих частин і не потребують заміни масла чи фільтрів, їх обслуговування не є абсолютно безкоштовним.

Що потрібно обслуговувати в електромобілі

Ходова частина

– Підвіска, гальма та кермування: Електромобілі мають витратні деталі підвіски, гальм та кермового управління, які зношуються з часом.

– Ремонт ходової частини: Може знадобитися через вибоїни на дорозі, старіння гумових деталей та втомлення металу.

Електрообладнання

– Фари та сигналізація: Електромобіль має систему допоміжного електрообладнання, яка потребує регулярного догляду.

– Склоочисники: Як і в звичайних авто, потребують обслуговування, особливо у старіших моделях.

Пасажирський салон

– Поломки арматури: Можуть виникати в салоні, як і в звичайному автомобілі.

– Кліматична система: Включає кондиціонер, вентилятор та опалення, які потребують обслуговування.

Специфічні несправності електромобілів

Тяговий акумулятор

– Старіння: Акумулятор може старіти незалежно від пробігу, що веде до проблем з його елементами або електронікою.

– Відмови електроніки: Наприклад, плата захисту BMS може вийти з ладу.

Перегрів

– Батарея та електронні модулі: Перегрів може погіршувати ефективність батареї, динаміку машини та зарядку, що потребує ремонту системи охолодження.

Тяговий електродвигун

– Знос: Електродвигун має менше рухомих частин, але також може зношуватися, що проявляється у нестандартних звуках і смиканні машини.

– Антифриз: Можливе підтікання антифризу в системі охолодження.

Редуктор

– Проблеми з підшипниками та шестернями: Редуктор може мати дефекти, а також витік оливи, яку треба періодично замінювати.

Електропроводка

– Джгути та високовольтні проводи: Можуть виникати проблеми з окисленням роз’ємів, зношенням ізоляції та контактами високовольтних кабелів.

Поради по обслуговуванню

Вибір СТО

– Спеціалізовані сервіси: В Україні деякі СТО вже мають досвід роботи з електромобілями, але для складних проблем краще звертатися до спеціалізованих сервісів.

Кваліфікація

– Ризики: Некваліфіковане обслуговування може бути небезпечним через ризики пожежі та ураження струмом. Вибирайте професійні сервіси з досвідом роботи з електромобілями.

Новини
Всі новини
Інновації на дорогах: Як технології V2X підвищують безпеку та ефективність руху Інновації на дорогах: Як технології V2X підвищують безпеку та ефективність руху

Сучасні технології все більше проникають у транспортну індустрію, змінюючи уявлення про...

Українська розробка «Змій» отримала сертифікацію для розмінування Українська розробка «Змій» отримала сертифікацію для розмінування

Міністерка економіки України Юлія Свириденко оголосила про успішну сертифікацію нової української...

2026 Kia EV3: Новий гравець на ринку компактних електромобілів 2026 Kia EV3: Новий гравець на ринку компактних електромобілів

Виробники електромобілів постійно обіцяють нам доступні рішення, але часто на ринку...

Новини
Всі новини
Інновації на дорогах: Як технології V2X підвищують безпеку та ефективність руху Інновації на дорогах: Як технології V2X підвищують безпеку та ефективність руху

Сучасні технології все більше проникають у транспортну індустрію, змінюючи уявлення про...

Українська розробка «Змій» отримала сертифікацію для розмінування Українська розробка «Змій» отримала сертифікацію для розмінування

Міністерка економіки України Юлія Свириденко оголосила про успішну сертифікацію нової української...

Штраф за колір: як зміна кольору авто може обернутися фінансовими санкціями Штраф за колір: як зміна кольору авто може обернутися фінансовими санкціями

В Україні водії можуть отримати штраф за невідповідність кольору автомобіля тим,...