Відмови у реєстрації ТЗ без сертифікату відповідності
Відбулися зміни у постанові Кабінету Міністрів щодо Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери (п.16 Порядок № 1200 від 11 листопада 2009 року).
Таким чином, з 5 червня 2021 року, при продажу транспортних засобів та їх складових частин (з наявними ідентифікаційними номерами), які були у вжитку та потребують першої держреєстрації, продавці зобов’зані надавати покупцям сертифікати відповідності (оформлені на суб’єкти господарювання), оскільки за їх відсутності можуть виникнути проблеми при реєстрації.
Вже повідомлялось про випадки відмови у реєстрації транспортних засобів у Сервісних Центрах МВС через відсутні сертифікати.
Відповідно до нових змін у постанові, уважно слідкуйте за наявністю переліку документів необхідних для безпроблемної реєстрації новопридбаного авто:
- акти огляду та технічного стану проданого ТЗ або його складових частин (маючи ідентифікаційні номери);
- сертифікати відповідності;
- договір купівлі-продажу ТЗ із підписом та печаткою уповноваженої особи суб’єкта господарювання;
- документи розрахунку, який підтверджує купівлю ТЗ;
- копії митних декларацій (за умови оформлення ТЗ та складових із ідентифікаційними номерами через електронну митну декларацію, суб’єкт господарювання має внести цю інформацію в акт огляду проданого ТЗ).
Пропонуємо вам пройти процедуру сертифікації авто із США та Європи та отримати сертифікат відповідності.