Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу
03. 07. 2025

Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу

03. 07. 2025

Попри постійне вдосконалення, електромобілі досі не ідеальні на трасі. Найбільше це помітно при їзді на високій швидкості — там, де бензинові чи дизельні авто працюють ефективніше. Польське видання Auto ?wiat перевірило, як різні електромоделі поводяться на швидкості 130 км/год.

Чому реальний пробіг нижчий за заявлений

Автовиробники часто вказують запас ходу за стандартом WLTP. Це лабораторні тести за ідеальних умов: температура +14…+23°C, без різких прискорень, із помірною швидкістю. Але в реальному житті — особливо на трасі — споживання електроенергії суттєво зростає.

На трасі немає частих гальмувань, тож рекуперація (відновлення енергії) не працює. Крім того, на великих швидкостях суттєво зростає опір повітря. І що швидше їде авто — то більше енергії воно витрачає.

Тестування: як електрокари витрачають енергію на трасі

Журналісти протестували електромобілі на швидкості 130 км/год — це типовий режим руху на автомагістралях Європи. Найкраще в тесті показав себе компактний Fiat 500 Electric, витрачаючи всього 17,2 кВт·год на 100 км. Його перевага — невелика вага та компактні розміри.

На протилежному боці — електричний Mercedes G580 EQ: величезний позашляховик з потужною батареєю та чотирма двигунами. Він виявився справжнім “ненажерою”, споживаючи аж 41,7 кВт·год на 100 км — це майже втричі більше за Fiat. Така витрата прирівнюється до споживання електроенергії сім’єю в приватному будинку за місяць.

Коротко про результати тестів

Модель Споживання (кВт·год/100 км)
Fiat 500 Electric 17.2
Tesla Model Y Long Range 17.7
Opel Mokka Electric 18.9
BMW i4 eDrive40 19.2
VW ID.3 Pro 19.8
Smart #1 Brabus 20.2
Genesis Electrified G80 20.4
Mercedes G580 EQ 41.7

 

Електромобілі справляються добре у місті та при помірній швидкості, але на трасі їх енергоефективність падає. Якщо ви часто подорожуєте автомагістралями — варто звертати увагу не лише на ємність акумулятора, а й на аеродинаміку, вагу авто та тип двигуна. Це дозволить реально оцінити витрати та обрати авто, яке не підведе в дорозі.

Новини
Всі новини
Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини

Жовтень — традиційний період, коли українські водії готують свої автомобілі до...

Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів

Акумулятор — один із найважливіших елементів автомобіля. Саме він забезпечує роботу...

Кабмін дозволив замовляти та бронювати номерні знаки через «Дію» Кабмін дозволив замовляти та бронювати номерні знаки через «Дію»

В Україні запровадили ще одну зручну цифрову послугу для водіїв —...

Новини
Всі новини
Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини

Жовтень — традиційний період, коли українські водії готують свої автомобілі до...

Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів

Акумулятор — один із найважливіших елементів автомобіля. Саме він забезпечує роботу...

Електрокарта України: де найбільше та найменше електромобілів у 2025 році Електрокарта України: де найбільше та найменше електромобілів у 2025 році

В Україні на кожну тисячу мешканців сьогодні припадає в середньому 4,5...