
Оновлений Opel Mokka: тест-драйв міського кросовера з новим обличчям
Модель Opel Mokka завжди була однією з ключових у сегменті компактних міських кросоверів. Саме вона першою презентувала новий фірмовий стиль марки — Opel Vizor, який нині став візитівкою бренду. Після чотирьох років на ринку Mokka отримала планове оновлення, що, втім, не змінило її характер.
Мінімальні зміни у дизайні
Рестайлінг торкнувся передусім деталей екстер’єру. Основною візуальною новинкою став оновлений логотип із підсвічуванням на решітці радіатора. Також з’явилися модернізовані фари та задні ліхтарі з трисекційними елементами, а передній бампер отримав свіжі лінії. Від хромованих вставок у дизайні відмовились — тепер їх замінює чорний глянець, що додає авто сучасного вигляду.
Габарити лишилися без змін: довжина — 4150 мм, колісна база — 2557 мм, максимальний діаметр коліс — 18 дюймів. Незважаючи на збільшений кліренс і короткі звиси, Mokka зберегла динамічні пропорції легковика.
Світлодіодна оптика інтегрована в єдиний блок із решіткою — рішення, яке водночас підходить і для електричних версій, де традиційна решітка замінена глухою панеллю.
Салон: нові екрани та більше зручностей
У салоні головна новинка — оновлена передня панель з двома 10-дюймовими дисплеями, які тепер доступні у всіх комплектаціях. Оновлено інтерфейс мультимедіа, з’явилась підтримка віджетів і розширеної кастомізації, а також покращена графіка меню.
Фізичні кнопки керування та окремий блок клімат-контролю залишилися, що спрощує використання системи під час руху. Додали й майданчик для бездротової зарядки та USB-C порт.
Передні сидіння мають привабливий дизайн, але їм бракує бокової підтримки. Позаду місця трохи більше, ніж у Opel Corsa, проте двоє дорослих або дитяче крісло розміщуються без проблем. Об’єм багажника — 350 літрів, чого вистачить для повсякденних потреб.
Двигун і динаміка
Після оновлення єдиним доступним варіантом для українського ринку став 1,2-літровий бензиновий турбомотор потужністю 130 к.с., у парі з 8-ступеневим автоматом. Дизельна версія і базовий 100-сильний варіант більше не пропонуються.
Привід — лише передній, адже Mokka побудована на платформі CMP, спільній із Peugeot 2008. Водночас автомобіль став легшим на 120 кг, що позитивно вплинуло на динаміку та керованість.
На дорозі Mokka почувається впевнено: м’яко проходить міські нерівності, але водночас забезпечує достатню стабільність на трасі. Підвіска добре збалансована, а турбомотор тягне вже з низьких обертів, тому авто не вимагає активного натискання на педаль газу.
Середня витрата пального — 6,5–6,7 л/100 км, а на трасі показник піднімається приблизно до 7,5 літрів.
Оновлений Opel Mokka — це сучасний, технологічний та економічний кросовер для міста, який не розгублюється й на заміських дорогах. Він вирізняється стильним дизайном, комфортним салоном і сучасною мультимедіа.
Так, простору у другому ряду небагато, але для молодої сім’ї або пари Mokka стане ідеальним поєднанням практичності, стилю та європейської якості.