Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Лячний автобус безпілотник
08. 06. 2021

Лячний автобус безпілотник

08. 06. 2021

Ні ні, це не є назвою нового гостросюжетного трилеру або фільму жахів. Це перший британський автономний шаттл, який запустили в Кембриджі, де він проїхав по університетському містечку в рамках своїх перших випробувань.

Очікувалося, що в центрі уваги буде його основна автономна функція, але більшу увагу привернула зовсім інша особливість, а саме, м’яко кажучи, його надзвичайно “незвичайний” зовнішній вигляд, відзначають британські ЗМІ і блогери в соцмережах.
«Стривайте – чому це виглядає так, ніби він просто врізався головою в стіну?», – написав у коментарі один з користувачів в Інсаграм.

На думку британців, які діляться фото в блогах, машина нагадує «про одне з тих комах з екзоскелет», на які так страшно дивитися, а також Трансформерів з мультфільму.

Хоча передня частина шаттла настільки ж візуально приваблива, як жук-монстр, його дизайн з виступаючими деталями також піддається критиці за те, наскільки він потенційно небезпечний – корпус автобуса покривають гострі кути, які можуть стати причиною серйозних травм.

«Уявіть, як він розрізає вас своїми гострими кутами на таку кількість частин, що вам більше не потрібно страждати, дивлячись на його зовнішній вигляд», – зазначає один з коментаторів.

Повністю електричні Auto-Shuttles, розроблені інженерної фірмою Aurrigo, можуть подорожувати зі швидкістю до 32 кілометрів (20 миль) на годину, а їх максимальний пробіг на одній зарядці становить 160 км. Вони можуть перевезти 10 пасажирів за одну поїздку.

У перших випробуваннях брали участь три шаттла: вони доставляли пасажирів за маршрутом довжиною близько 3 км з парку Медінглі-Роуд до сусіднього західного кампусу Кембриджського університету.

Автомобілі-шатли можуть їздити самі, але оператори безпеки будуть за кермом, щоб взяти керування на себе в будь-який момент, якщо це необхідно. Ці автономні автобуси будуть їздити на дорогах зі звичайним рухом.

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці

У червні 2025 року українці уклали понад 71 тисячу угод купівлі-продажу...

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу

Попри постійне вдосконалення, електромобілі досі не ідеальні на трасі. Найбільше це...