Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року
07. 09. 2021

Hyundai запропонує автомобілі на водневих паливних елементах до 2028 року

07. 09. 2021

Які були ризики і побоювання щодо використання водневих паливних елементів і що змінилося зараз?

Як повідомляє Reuters, Hyundai Motor Group заявила у вівторок, 7 вересня, що планує запропонувати версії на водневих паливних елементах для всіх своїх комерційних автомобілів до 2028 року, а два роки по тому знизить ціни на автомобілі на паливних елементах до рівня акумуляторної батареї.

Самі паливні елементи мають високий рівень екологічної безпеки, в них можуть використовуватися поновлювані види палива, такі як водень.

Група, до якої входять Hyundai Motor Co і Kia Corp, в даний час має на ринку один автобус на паливних елементах і одну вантажівку, Xcient Hyundai. 115 автобусів знаходяться на дорогах Південної Кореї і 45 вантажівок знаходяться в експлуатації після того, як в минулому році вони були випущені в Швейцарії.

Група, у якій єдиним іншим автомобілем на паливних елементах на ринку є позашляховик Hyundai Nexo, також заявила, що буде розробляти автомобілі на паливних елементах для Kia і її преміального бренду Genesis, які можуть бути запущені після 2025 року.

Плани є помірними амбіціями по просуванню водневих технологій, в той час як автовиробники також розширюють лінійку електромобілів з акумуляторними батареями.

Захисники стверджують, що водневі паливні елементи чистіше, ніж інші методи скорочення викидів вуглецю, оскільки вони виділяють тільки воду і тепло, але ця технологія тільки обмежено використовувалася в автомобільній промисловості через побоювання з приводу високої вартості, громіздких розмірів систем паливних елементів, відсутність заправних станцій, вартості при перепродажі і ризик водневих вибухів.

За даними Hyundai, в галузі щорічно виробляється близько 10 000-15 000 автомобілів на паливних елементах в порівнянні з 4-5 мільйонами електромобілів.

Інші великі автовиробники, які впроваджують технологію водневих паливних елементів, включають Toyota Motor Corp, BMW і Daimler. Їх надихнуло те, що Європа і Китай поставили амбітні цілі щодо скорочення викидів і говорять про збільшення підтримки водневої інфраструктури.

Hyundai Motor Group також заявила, що планує використовувати технологію водневих паливних елементів в інших областях, таких як автономні контейнерні перевезення.

 

Подати заявку на сертифікацію авто.

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів

В Україні запускають нову цифрову послугу, що дозволить оформлювати дорожньо-транспортні пригоди...

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу...