Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа
22. 08. 2025

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа

22. 08. 2025

Автомобілісти часто помічають, що у різних марок машин лючок паливного бака розташований з різних боків. На перший погляд, у цьому немає логіки. Проте інженери дотримуються певних традицій та технічних принципів.

Так, у більшості японських авто заправна горловина розміщена зліва, тоді як у німецьких — праворуч. Головна причина — особливості конструкції та розподіл ваги. Повний бак додає машині близько 40 кг, тому виробники намагаються збалансувати навантаження.

У Японії кермо знаходиться справа, тож паливний бак логічно зміщують у ліву частину кузова. У Європі ж ситуація протилежна: водій сидить зліва, тому інженери переносять бак вправо, щоб вирівняти масу авто.

До того ж, у сучасному автопромі панує принцип уніфікації — платформи створюють одразу для кількох моделей. Якщо компанія одного разу визначила, де буде розташований лючок, ця схема закріплюється за цілою лінійкою автомобілів.

Є й фактор безпеки. Якщо водієві доведеться заправляти машину з каністри на узбіччі, йому безпечніше перебувати далі від потоку транспорту. Саме тому у країнах із правостороннім рухом паливний лючок частіше роблять зліва, а при лівосторонньому — навпаки, справа.

Щоб не плутатися на заправці, варто пам’ятати простий лайфхак: на панелі приладів біля значка бензобака є стрілка, яка підкаже правильний бік.

Новини
Всі новини
Toyota натякає на розширення лінійки Hilux і можливе повернення GR Sport: що відомо зараз Toyota натякає на розширення лінійки Hilux і можливе повернення GR Sport: що відомо зараз

Toyota поступово розкриває карти щодо подальшої еволюції нового Hilux. Попри те,...

Відмова гальм у русі: інструктор розповів, як правильно зупинити автомобіль та уникнути аварії Відмова гальм у русі: інструктор розповів, як правильно зупинити автомобіль та уникнути аварії

Ситуація, коли педаль гальма раптово «провалюється», може трапитися з будь-яким водієм....

ЄС оновлює правила дорожнього руху: система штрафних балів торкнеться й українських водіїв ЄС оновлює правила дорожнього руху: система штрафних балів торкнеться й українських водіїв

У 2025 році в країнах Європейського Союзу починає діяти модернізована система...

Новини
Всі новини
Toyota натякає на розширення лінійки Hilux і можливе повернення GR Sport: що відомо зараз Toyota натякає на розширення лінійки Hilux і можливе повернення GR Sport: що відомо зараз

Toyota поступово розкриває карти щодо подальшої еволюції нового Hilux. Попри те,...

Відмова гальм у русі: інструктор розповів, як правильно зупинити автомобіль та уникнути аварії Відмова гальм у русі: інструктор розповів, як правильно зупинити автомобіль та уникнути аварії

Ситуація, коли педаль гальма раптово «провалюється», може трапитися з будь-яким водієм....

Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів

Заміна літньої гуми на зимову — звична процедура для українських водіїв....