Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа
22. 08. 2025

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа

22. 08. 2025

Автомобілісти часто помічають, що у різних марок машин лючок паливного бака розташований з різних боків. На перший погляд, у цьому немає логіки. Проте інженери дотримуються певних традицій та технічних принципів.

Так, у більшості японських авто заправна горловина розміщена зліва, тоді як у німецьких — праворуч. Головна причина — особливості конструкції та розподіл ваги. Повний бак додає машині близько 40 кг, тому виробники намагаються збалансувати навантаження.

У Японії кермо знаходиться справа, тож паливний бак логічно зміщують у ліву частину кузова. У Європі ж ситуація протилежна: водій сидить зліва, тому інженери переносять бак вправо, щоб вирівняти масу авто.

До того ж, у сучасному автопромі панує принцип уніфікації — платформи створюють одразу для кількох моделей. Якщо компанія одного разу визначила, де буде розташований лючок, ця схема закріплюється за цілою лінійкою автомобілів.

Є й фактор безпеки. Якщо водієві доведеться заправляти машину з каністри на узбіччі, йому безпечніше перебувати далі від потоку транспорту. Саме тому у країнах із правостороннім рухом паливний лючок частіше роблять зліва, а при лівосторонньому — навпаки, справа.

Щоб не плутатися на заправці, варто пам’ятати простий лайфхак: на панелі приладів біля значка бензобака є стрілка, яка підкаже правильний бік.

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування

Усі власники автомобілів в Україні зобов’язані мати поліс ОСЦПВ — обов’язкове...

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року

Початок 2026 року ознаменується новим витком зростання цін на пальне в...