Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном
10. 01. 2022

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном

10. 01. 2022

Mazda вже неодноразово протягом десятиріч з’являється там, де йде мова про роторні двигуни. І от компанія знову нагадала про себе та підбурила фанів роторних двигунів очікувати свою версію гібридного автомобіля із роторним двигуном.

Що ж за новий патент можна очікувати від Mazda?

Мова йде про задньопривідну автівку, яку в рух приводить гібридна силова установка. Основою є роторний бензиновий двигун та електричний мотор.

схема мазда з роторним двигуном

Mazda вже отримувала патенти, отже патент на гібридну установку із роторним двигуном не є новинкою для компанії. Попередній патент, який Mazda отримала декілька років тому, був більше новим аніж революційним, проте так і не використовується у виробництві.

Щодо нового патенту – це абсолютно нова платформа із заднім приводом. У передній частині автівки розташували бензиновий двигун та три ротори, проте за допомогою такої установки рухається задня вісь.

У компанії Mazda використовували конфігурацію із трьох роторів для своїх автомобілів, проте це було аж на початку 90-х років.

Наявність патенту не гарантує того, що авто із таким оснащенням все таки випустять. Ще із 2015 року було багато розмов щодо задньоприводної Mazda із роторним двигуном у кузові купе, тоді з’явились фото концепт-кара RX-Vision.

Любителі драйву дуже оцінили Mazda RX-8, саме після цієї моделі роторний двигун став культовим.

Відмінність роторних двигунів від поршневих – суттєво менша вага порівнюючи потужність. Такі відмінні характеристики ваги мають чудовий вплив на швидкість та витрату пального. Також перевагою є те, що такий автомобіль більш керований, оскільки його простіше “втримати”.

Ще важливо те, що роторні двигуни мають на 30-40% менше деталей у порівнянні із поршневими та менш навантажуються на високих обертах.

Мінусом роторного двигуна вважають більші навантаження температури та практичний ресурс, який є меншим. Саме це і стало на заваді набуття великого поширення таких двигунів.

Новини
Всі новини
Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі

Renault Megane залишається одним із найпопулярніших представників гольф-класу на європейському ринку....

Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті

Вибір між вузькими й широкими шинами — одне з найпоширеніших питань...

Як працює клімат-контроль в авто: пояснюємо значки та правила комфортного налаштування Як працює клімат-контроль в авто: пояснюємо значки та правила комфортного налаштування

Сучасні автомобілі оснащені системами клімат-контролю, які дають змогу підтримувати оптимальну температуру...

Новини
Всі новини
Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі

Renault Megane залишається одним із найпопулярніших представників гольф-класу на європейському ринку....

Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті

Вибір між вузькими й широкими шинами — одне з найпоширеніших питань...

Hyundai презентувала новий електричний кросовер IONIQ 9 Hyundai презентувала новий електричний кросовер IONIQ 9

Компанія Hyundai представила нову модель електромобіля — IONIQ 9. Це повнорозмірний...