Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном
10. 01. 2022

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном

10. 01. 2022

Mazda вже неодноразово протягом десятиріч з’являється там, де йде мова про роторні двигуни. І от компанія знову нагадала про себе та підбурила фанів роторних двигунів очікувати свою версію гібридного автомобіля із роторним двигуном.

Що ж за новий патент можна очікувати від Mazda?

Мова йде про задньопривідну автівку, яку в рух приводить гібридна силова установка. Основою є роторний бензиновий двигун та електричний мотор.

схема мазда з роторним двигуном

Mazda вже отримувала патенти, отже патент на гібридну установку із роторним двигуном не є новинкою для компанії. Попередній патент, який Mazda отримала декілька років тому, був більше новим аніж революційним, проте так і не використовується у виробництві.

Щодо нового патенту – це абсолютно нова платформа із заднім приводом. У передній частині автівки розташували бензиновий двигун та три ротори, проте за допомогою такої установки рухається задня вісь.

У компанії Mazda використовували конфігурацію із трьох роторів для своїх автомобілів, проте це було аж на початку 90-х років.

Наявність патенту не гарантує того, що авто із таким оснащенням все таки випустять. Ще із 2015 року було багато розмов щодо задньоприводної Mazda із роторним двигуном у кузові купе, тоді з’явились фото концепт-кара RX-Vision.

Любителі драйву дуже оцінили Mazda RX-8, саме після цієї моделі роторний двигун став культовим.

Відмінність роторних двигунів від поршневих – суттєво менша вага порівнюючи потужність. Такі відмінні характеристики ваги мають чудовий вплив на швидкість та витрату пального. Також перевагою є те, що такий автомобіль більш керований, оскільки його простіше “втримати”.

Ще важливо те, що роторні двигуни мають на 30-40% менше деталей у порівнянні із поршневими та менш навантажуються на високих обертах.

Мінусом роторного двигуна вважають більші навантаження температури та практичний ресурс, який є меншим. Саме це і стало на заваді набуття великого поширення таких двигунів.

Новини
Всі новини
В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах

Кабінет Міністрів України 7 липня затвердив нові офіційні правила перевезення тварин...

Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні

Компанія Peugeot розпочала в Україні продаж нової версії популярного кросовера 3008...

Brabus Rocket GTS Deep Blue: ексклюзивний гібридний суперкар на 1000 «коней» Brabus Rocket GTS Deep Blue: ексклюзивний гібридний суперкар на 1000 «коней»

Німецьке тюнінг-ательє Brabus офіційно представило нову модифікацію флагманського суперкара — Brabus...

Новини
Всі новини
В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах В Україні затвердили нові правила перевезення тварин у міжміських та міжнародних автобусах

Кабінет Міністрів України 7 липня затвердив нові офіційні правила перевезення тварин...

Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні Новий Peugeot 3008 з двигуном 1.6 PureTech уже доступний в Україні

Компанія Peugeot розпочала в Україні продаж нової версії популярного кросовера 3008...

Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого

На одній з ділянок київської Окружної днями сталася ситуація, яка могла...