Очікуєм ввіз величезної партії бюджетних автомобілів з Європи
25. 09. 2020

Очікуєм ввіз величезної партії бюджетних автомобілів з Європи

25. 09. 2020

Кілька років тому багато автомобілістів стали свідками того, як на українських дорогах з’явилося багато так званих “дізельгейтних” автомобілів. Так назвали зовсім нові машини, які опинилися “поза законом” в Євросоюзі, Штатах, Південній Кореї та інших країнах через невідповідність нормам вихлопних газів. Під українські стандарти вони цілком підходили, тому їх легально завозили на територію нашої країни, де і продавали, як мінімум, в тричі дешевше, ніж аналогічні моделі без “дізельгейтного” шлейфу. Подібна ситуація може повторитися.

З 01.09.2020 в Євросоюзі набули чинності нові правила щодо норм вихлопних газів. Тепер Єврокомісія може не тільки бракувати автотранспорт, який не відповідає нормам, а й відкликати сертифікати, які свідчать про придатність до використання.

процедура WLTP

В ЄС вже не довіряють даним про шкідливі викиди і споживанні палива, які в технічних характеристиках вказують самі виробники. Через це ввели нову процедуру тестування WLTP, яка максимально наближена до реальної експлуатації, тому показують якомога повнішу картину щодо шкідливих викидів і витрати палива. Автовиробники, у яких з цим було не все налагоджено, отримали шанс на доопрацювання системи очищення вихлопів і конструкцію двигуна. Ті, кому це не вдалося, змушені були видалити з асортименту і зняти з виробництва моделі, які не відповідають нормам.

На території ЄС навіть почали діяти квоти, що визначають, скільки в модельному ряду має бути електромобілів, гібридних авто і машин з двигуном внутрішнього згоряння. Варто відзначити, що далеко не всім виробникам вдалося безболісно впровадити подібні нововведення. І це ще з урахуванням того, що в ЄС стандарти щодо шкідливих викидів і так з кожним роком стають все жорсткіше і жорсткіше. Взяти б, наприклад, Suzuki Jimny. Продажі даної моделі, яка тільки недавно зійшла з конвеєра, під загрозою зриву через невідповідність нормам.

Suzuki Jimny

Цілком зрозуміло, що вдосконалити свою продукцію більшості компаніям завадив карантин. Але, в той же час, знижений попит на авто привів до того, що з салонів масово почали скуповувати більш дешеві машини старого зразка, які виготовлялися з урахуванням нижчих євростандартів.

Читати також: Автомобільний ринок в Україні стрімко дорожчає

Єврокомісія отримала повноваження відкликати автомобілі, що відповідають нормам, з ринків усіх 27 країн Єврозони, а також штрафувати недобросовісних виробників на суму до 30 тис. Євро за кожну одиницю техніки. Крім того, покупці подібних авто мають право отримати компенсацію від того ж таки виробника. Виходить, що витрати на штрафи і виплату компенсацій за одне авто може значно перевищити його ринкову вартість. Це спричинить просто неймовірні фінансові втрати. Щоб не потрапити під такі санкції, багато компаній вважають за краще просто згорнути виробництво моделей, що не дотягували до необхідних показників.

Electro Car

Найбільш суворе рішення, яке може винести Єврокомісія – скасування сертифіката про придатність моделі авто до використання на території Євросоюзу. Таке рішення не в праві скасувати жодна країна, яка є членом ЄС.

Заради контролю якості вже виділили близько 7 млн. Євро на створення спеціальних лабораторій. У них будуть перевірятися всі моделі авто, які здадуться підозрілими, а також нові модифікації, які будуть випускатися на європейський ринок. На європейських дорогах машини будуть перевіряти прямо на місці. На трасі ймовірність установки обманного програмного забезпечення або спеціального обладнання практично зведена до мінімуму.

Electro Car

Експерти вважають нові стандарти ЄС відмінним стимулом, який прискорить перехід європейських автовиробників на виготовлення електротранспорту.

Читати також: “Сертифікація Авто – як отримати сертифікат відповідності

Ті ж авто, які “забракують” і відкличуть з ринку ЄС, в дуже незабаром можуть заповнити ринок України. У нашій країні стандарти якості куди нижче ніж європейські, тому завести подібний транспорт на нашу територію не складе особливих труднощів.

Незважаючи ні на що відкладати купівлю нового авто, чекаючи наплив більш дешевих машин з Європи, не рекомендується. Компанії-виробники, швидше за все, вже підготували плани дій на той випадок, якщо їх притиснуть новими стандартами. Та й пандемія внесла свої корективи. Зараз багато виробників переживають не найкращі часи, тому очікувати грандіозного зниження цін на відкликані автомобілі навряд чи варто.

Новини
Всі новини
Які шість доріг в Україні можуть стати платними? Які шість доріг в Україні можуть стати платними?

Україну чекає реалізація пілотних проектів ДПП на дорогах. Зовсім скоро (29...

Онлайн сервіс для відстеження доріг — геокалькулятор від Укравтодор Онлайн сервіс для відстеження доріг — геокалькулятор від Укравтодор

Новий онлайн сервіс, розроблений Державним агентством автомобільних доріг України спільно з...

Сертифікація автомобіля Мукачево Сертифікація автомобіля Мукачево

Сертифікація автомобіля Мукачево важлива, якщо планується его ввезення, реєстрація, подальша експлуатація...

Новини
Всі новини
Які шість доріг в Україні можуть стати платними? Які шість доріг в Україні можуть стати платними?

Україну чекає реалізація пілотних проектів ДПП на дорогах. Зовсім скоро (29...

Онлайн сервіс для відстеження доріг — геокалькулятор від Укравтодор Онлайн сервіс для відстеження доріг — геокалькулятор від Укравтодор

Новий онлайн сервіс, розроблений Державним агентством автомобільних доріг України спільно з...

Сертифікація автомобіля в Кременчуці Сертифікація автомобіля в Кременчуці

Наявність сертифіката Євро-5 є обов’язковим для всіх автомобілів, що імпортуються в...