Нові та чіткі правила користування електротранспортом персонального використання
07. 09. 2020

Нові та чіткі правила користування електротранспортом персонального використання

07. 09. 2020

ВРУ прийняла законопроєкт про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки окремих категорій учасників дорожнього руху. Законопроєкт був прийнятий у першому читанні й стосується користувачів персонального легкого електротранспорту, велосипедистів та пішоходів. В ньому зазначений перелік чітких правил стосовно використання персонального електротранспорту, що впливає на підвищення безпеки на дорогах країни. Народні депутати більшістю у 268 голосів підтримали законопроєкт.

Закон про електротранспорт

Відтепер користувачам персонального електротранспорту дозволено пересування велодоріжками, а якщо вони відсутні — пересування може здійснюватись краєм проїзної частини дороги або вулиці. При пересуванні у вечірні години або за межами населеного пункту, користувачі мають виділяти одяг елементами, що надають світловідбивний ефект. Сам транспорт має містити ліхтар або фару. Якщо передбачений звуковий сигнал — він має бути справний та обов’язково встановлений на конструкції електротранспорту.

Що заборонено водіям:

  • пересування несправним електротранспортом, або обладнаним не належним чином;
  • пересування в стані алко-, нарко-, або іншого сп’яніння, або під впливом лікарських засобів, які мають властивість до зниження уваги та швидкості реакцій;
  • перевезення пасажирів (у разі не передбачення конструкції);
  • користування мобільними пристроями, а саме тримання їх в руці в процесі руху.

Владислав Криклій — Міністр інфраструктури України подякував депутатам, які підтримали законопроєкт у першому читанні, та зазначив: “Завдяки новим та чітким правилам користування електротранспортом персонального використання — ми суттєво підвищуємо безпеку на дорогах. Головний пріоритет це дорожня безпека. І використання нових засобів транспорту (гіроскутерів, гіробордів, моноколес, електросамокатів, електроскутерів та сігвеїв) робить користувачів повноцінними учасниками дорожнього руху. Позаяк кількість таких користувачів кожного року стає дедалі більше, врегулювання та встановлення чітких правил проїзду було вкрай важливим та необхідним рішенням. Правила поширюються на тих користувачів, які рухаються електротранспортом. Коли електротранспорт котять поруч з собою — користувачі прирівнюються до пішоходів”.

Новини
Всі новини
Мексиканський стартап з виробництва старих автомобілів Kavak оцінюється в 4 мільярди доларів Мексиканський стартап з виробництва старих автомобілів Kavak оцінюється в 4 мільярди доларів

Мексиканська платформа для потриманих автомобілів Kavak досягла оцінки в 4 мільярди...

Паски безпеки – хто сплатить штраф? Паски безпеки – хто сплатить штраф?

Мало хто з водіїв звертає увагу на те, чи використовують пасажири...

Ексклюзив: Volkswagen придбає кредити у Tesla в Китаї для дотримання екологічних правил Ексклюзив: Volkswagen придбає кредити у Tesla в Китаї для дотримання екологічних правил

Спільне підприємство Volkswagen в Китаї погодилося викупити у Tesla кредити на...

Новини
Всі новини
Мексиканський стартап з виробництва старих автомобілів Kavak оцінюється в 4 мільярди доларів Мексиканський стартап з виробництва старих автомобілів Kavak оцінюється в 4 мільярди доларів

Мексиканська платформа для потриманих автомобілів Kavak досягла оцінки в 4 мільярди...

Паски безпеки – хто сплатить штраф? Паски безпеки – хто сплатить штраф?

Мало хто з водіїв звертає увагу на те, чи використовують пасажири...

Volkswagen чи Voltswagen? Автовиробник надав відповідь Volkswagen чи Voltswagen? Автовиробник надав відповідь

Volkswagen визнав маркетингову жарт і оголосив фальшиву інформацію про зміну імені....