Чому електромобілі візьмуть гору над паливними двигунами раніше, ніж ви гадаєте
04. 06. 2021

Чому електромобілі візьмуть гору над паливними двигунами раніше, ніж ви гадаєте

04. 06. 2021

Ми знаходимося в центрі найбільшої революції в автомобілебудуванні з тих пір, як перша виробнича лінія Генрі Форда почала розгортатися у 1913 році. І це відбудеться набагато швидше, ніж ви гадаєте, повідомляє BBC у своїх новинах.

Багатогалузеві оглядачі вважають, що ми вже пройшли переломний момент, коли продажі електромобілів (EV) дуже швидко перевищать продажі бензинових і дизельних автомобілів. Це, безумовно, те, що думають найбільші світові автовиробники.

Jaguar планує продавати тільки електромобілі з 2025 року, Volvo – з 2030 року, а минулого тижня британська компанія з виробництва спортивних автомобілів Lotus заявила, що піде за цим прикладом, продаючи тільки електричні моделі з 2028 року. Це заявляють не тільки преміальні бренди.

General Motors заявляє, що до 2035 року буде виробляти тільки електромобілі, Ford заявляє, що до 2030 року всі автомобілі, що продаються в Європі, будуть електричними.

Той факт, що уряди багатьох країн світу ставлять перед собою мету заборонити продаж автомобілів з бензиновим і дизельним паливом, дає імпульс цьому процесу.
Але те, що робить кінець двигуна внутрішнього згоряння неминучим, – це технологічна революція. А технологічні революції, як правило, відбуваються дуже швидко і ця революція буде електричної.

За підрахунками BBC, ринок електромобілів приблизно там, де був Інтернет в кінці 1990-х або на початку 2000-х років. У той час було багато шуму з приводу цієї нової речі, коли комп’ютери «розмовляли» один з одним.

Спостерігалася наступна картина: повільний старт, експоненціальне зростання, а потім уповільнення переходу до зрілого ринку.

Двигун внутрішнього згоряння на рубежі минулого століття пішов по тій же траєкторії. Так само чинили парові машини і друкарські верстати. І електромобілі зроблять те ж саме.

Так, перший примітивний електромобіль був розроблений шотландським винахідником Робертом Андерсоном в 1830-х роках. Але тільки в останні кілька років технологія стала доступна за цінами, які роблять її конкурентоспроможною.

Новини
Всі новини
Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі

Коли і чому знизяться витрати на водневі технології; зміни водневої політики...

Рейди пасажирських перевезень: хто і що перевіряє Рейди пасажирських перевезень: хто і що перевіряє

У Києві вступили в силу нові правила для пасажирських перевезень та...

Номерні знаки в Україні: по якому принципу формуються та від чого залежать комбінації Номерні знаки в Україні: по якому принципу формуються та від чого залежать комбінації

Державний номерний знак – ідентифікація автомобіля та його власника. Комбінація із...

Новини
Всі новини
Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі

Коли і чому знизяться витрати на водневі технології; зміни водневої політики...

Рейди пасажирських перевезень: хто і що перевіряє Рейди пасажирських перевезень: хто і що перевіряє

У Києві вступили в силу нові правила для пасажирських перевезень та...

Авто, які розпізнаватимуть обличчя Авто, які розпізнаватимуть обличчя

Система біометричної ідентифікації Face Connect дасть можливість відкривати й закривати автомобілі....