Чому електромобілі візьмуть гору над паливними двигунами раніше, ніж ви гадаєте
04. 06. 2021

Чому електромобілі візьмуть гору над паливними двигунами раніше, ніж ви гадаєте

04. 06. 2021

Ми знаходимося в центрі найбільшої революції в автомобілебудуванні з тих пір, як перша виробнича лінія Генрі Форда почала розгортатися у 1913 році. І це відбудеться набагато швидше, ніж ви гадаєте, повідомляє BBC у своїх новинах.

Багатогалузеві оглядачі вважають, що ми вже пройшли переломний момент, коли продажі електромобілів (EV) дуже швидко перевищать продажі бензинових і дизельних автомобілів. Це, безумовно, те, що думають найбільші світові автовиробники.

Jaguar планує продавати тільки електромобілі з 2025 року, Volvo – з 2030 року, а минулого тижня британська компанія з виробництва спортивних автомобілів Lotus заявила, що піде за цим прикладом, продаючи тільки електричні моделі з 2028 року. Це заявляють не тільки преміальні бренди.

General Motors заявляє, що до 2035 року буде виробляти тільки електромобілі, Ford заявляє, що до 2030 року всі автомобілі, що продаються в Європі, будуть електричними.

Той факт, що уряди багатьох країн світу ставлять перед собою мету заборонити продаж автомобілів з бензиновим і дизельним паливом, дає імпульс цьому процесу.
Але те, що робить кінець двигуна внутрішнього згоряння неминучим, – це технологічна революція. А технологічні революції, як правило, відбуваються дуже швидко і ця революція буде електричної.

За підрахунками BBC, ринок електромобілів приблизно там, де був Інтернет в кінці 1990-х або на початку 2000-х років. У той час було багато шуму з приводу цієї нової речі, коли комп’ютери «розмовляли» один з одним.

Спостерігалася наступна картина: повільний старт, експоненціальне зростання, а потім уповільнення переходу до зрілого ринку.

Двигун внутрішнього згоряння на рубежі минулого століття пішов по тій же траєкторії. Так само чинили парові машини і друкарські верстати. І електромобілі зроблять те ж саме.

Так, перший примітивний електромобіль був розроблений шотландським винахідником Робертом Андерсоном в 1830-х роках. Але тільки в останні кілька років технологія стала доступна за цінами, які роблять її конкурентоспроможною.

Новини
Всі новини
П’ять японських автомобілів, яких краще уникати П’ять японських автомобілів, яких краще уникати

Японські автомобілі відомі своєю надійністю та довговічністю, що робить їх популярним...

Як зберегти гальма авто: три ефективні поради Як зберегти гальма авто: три ефективні поради

Щоб гальмівні колодки та диски служили довше, варто звернути увагу на...

Німеччина вводить нові податкові пільги для стимулювання ринку електромобілів Німеччина вводить нові податкові пільги для стимулювання ринку електромобілів

Уряд Німеччини ухвалив нові податкові стимули для просування використання електромобілів. Відповідно...

Новини
Всі новини
П’ять японських автомобілів, яких краще уникати П’ять японських автомобілів, яких краще уникати

Японські автомобілі відомі своєю надійністю та довговічністю, що робить їх популярним...

Як зберегти гальма авто: три ефективні поради Як зберегти гальма авто: три ефективні поради

Щоб гальмівні колодки та диски служили довше, варто звернути увагу на...

Який документ необхідний для водіння в Україні, окрім прав та техпаспорта Який документ необхідний для водіння в Україні, окрім прав та техпаспорта

Багато водіїв в Україні вважають, що основними документами для уникнення штрафів...