Права та зобов’язання клієнта
19. 11. 2020

Права та зобов’язання клієнта

19. 11. 2020

  • клієнт завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації;
  • якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї;
  • клієнт запроваджує усі необхідні заходи для
    провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устатковання, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта, розгляду скарг, участі спостерігачів, за потреби;
  • клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації;
  • клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими;
  • у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії;
  • якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації;
  • посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації;
  • клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції;
  • клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за необхідності, і вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; документує виконані дії;
  • клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.
Новини
Всі новини
В Європі планують ввести новий стандарт екологічності авто Євро-7 В Європі планують ввести новий стандарт екологічності авто Євро-7

На даний момент фахівці з Євросоюзу працюють над новим екологічним стандартом...

Спеціальна система відеоспостереження тепер буде фіксувати на дорогах України порушення швидкісного режиму євроблях Спеціальна система відеоспостереження тепер буде фіксувати на дорогах України порушення швидкісного режиму євроблях

Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко написав на своїй сторінці Фейсбук,...

Що заборонили пішоходам, а велосипедистам дозволили – зміни у Правилах дорожнього руху від КМУ Що заборонили пішоходам, а велосипедистам дозволили – зміни у Правилах дорожнього руху від КМУ

На засіданні Кабміну України 11.11.2020 було прийнято постанову № 1105, яка...

Новини
Всі новини
В Європі планують ввести новий стандарт екологічності авто Євро-7 В Європі планують ввести новий стандарт екологічності авто Євро-7

На даний момент фахівці з Євросоюзу працюють над новим екологічним стандартом...

Спеціальна система відеоспостереження тепер буде фіксувати на дорогах України порушення швидкісного режиму євроблях Спеціальна система відеоспостереження тепер буде фіксувати на дорогах України порушення швидкісного режиму євроблях

Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко написав на своїй сторінці Фейсбук,...

Поради автоекспертів: як вберегтися від шахрайства в боксах під час обов’язкового техогляду Поради автоекспертів: як вберегтися від шахрайства в боксах під час обов’язкового техогляду

Усе частіше процедура обов’язкового проходження техогляду та сертифікації автомобіля перетворюється на...