Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Забуті бренди Ford: які марки зникли з історії компанії
01. 09. 2025

Забуті бренди Ford: які марки зникли з історії компанії

01. 09. 2025

Свого часу автомобільний концерн Ford мав значно ширше портфоліо, ніж нині. Компанія не лише створювала власні бренди, а й активно скуповувала та інтегрувала інші, проте з часом більшість із них зникла з ринку, залишивши по собі лише спогади.

Сьогодні Ford володіє лише кількома ключовими напрямами — однойменним брендом, преміальною маркою Lincoln та виробником автозапчастин Motorcraft. Але колись у «сім’ю» концерну входили Mercury, Edsel, Continental, Merkur, Monarch, Meteor, Autolite, Ghia, Fordson, Troller та інші. Деякі з них стали яскравою частиною автомобільної історії, інші ж — прикладом гучних провалів.

Одним із найпомітніших брендів був Mercury, що займав нішу між масовим Ford і преміальним Lincoln. Однак на початку 2000-х марка втратила свою індивідуальність: більшість її моделей були фактично копіями Ford. У 2010 році компанія закрила бренд через низькі продажі та фінансові проблеми.

Ще одним знаковим прикладом невдачі став бренд Edsel, запущений у 1950-х. Його планували зробити проривом на американському ринку, але дизайн, який викликав критику, технічні недоліки й завищена ціна зробили Edsel символом маркетингової катастрофи. Марка проіснувала лише три роки, принісши Ford величезні збитки.

У 1980-х Ford намагався просунути в США європейські моделі під брендом Merkur. Продавалися модифіковані Ford Sierra та Scorpio, однак через високу ціну, невдалу стратегію й конкуренцію з BMW та Audi американці так і не сприйняли ці авто.

Закриття цих брендів стало для Ford уроком: без унікальної ідентичності та чіткої стратегії вижити на ринку неможливо. Сьогодні компанія обмежується кількома перевіреними марками й робить ставку на інновації, електромобілі та сучасні технології, аби уникнути помилок минулого.

Новини
Всі новини
В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20% В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20%

Верховна Рада остаточно ухвалила державний бюджет на 2026 рік — і...

Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року

У листопаді 2025 року український вторинний авторинок продемонстрував легке зниження активності,...

Як придбати новий автомобіль онлайн: детальний гід для покупців Як придбати новий автомобіль онлайн: детальний гід для покупців

Онлайн-ринок автомобілів в Україні продовжує стрімко розвиватися, і дедалі більше покупців...

Новини
Всі новини
В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20% В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20%

Верховна Рада остаточно ухвалила державний бюджет на 2026 рік — і...

Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року

У листопаді 2025 року український вторинний авторинок продемонстрував легке зниження активності,...

Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...