Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників
11. 12. 2025

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

11. 12. 2025

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу та відпочинку водіїв вантажівок. Це – частина Пакета мобільності та Регламенту ЄС №561/2006, які встановлюють єдині стандарти для роботи на внутрішньому ринку ЄС.

Основна мета реформ – зробити роботу водіїв більш передбачуваною, а логістику безпечнішою. Нові правила визначають, скільки годин на день водій може перебувати за кермом, коли потрібні перерви, а також щоденний і щотижневий відпочинок. Зокрема, щотижневий тривалий відпочинок має відбуватися поза кабіною, а водій повинен повертатися до бази або місця проживання щонайменше раз на чотири тижні.

Для українських компаній це означає низку нових викликів:

  • Цифровий контроль та облік: необхідно впровадити системи зчитування та зберігання даних тахографів, підготувати персонал і пройти регулярні перевірки.
  • Витрати на персонал: обмеження робочого часу зменшують доступні години за кермом, тому компанії доведеться наймати додаткових водіїв або змінювати маршрути. Досвід країн Східної Європи показує, що зарплати можуть зрости на 15–30% упродовж кількох років.
  • Подорожчання логістики для клієнтів: через зміни організації роботи і додаткові простої витрати на перевезення можуть зрости приблизно на 1–3%.

За оцінками експертів, реформа виступає як “фільтр на відповідність”: перевагу отримають середні та великі компанії з розвиненою диспетчерською системою та цифровим контролем. Малі перевізники ризикують залишитися поза ринком або перейти на субпідряд.

Позитивні наслідки впровадження правил очевидні: підвищується безпека на дорогах, зменшується ризик аварій, більш передбачувані графіки дозволяють планувати логістику, а конкуренція на ринку стає прозорішою.

Для успішної інтеграції Україна повинна створити чітку систему контролю, інфраструктуру для відпочинку водіїв та програми розвитку кадрів. Лише комплексний підхід дозволить адаптувати ринок перевезень до європейських стандартів і закласти основу для довгострокової лібералізації.

Новини
Всі новини
Ford і Renault об’єднують зусилля: у Європі з’являться два нові електромобілі Ford на платформі Ampere Ford і Renault об’єднують зусилля: у Європі з’являться два нові електромобілі Ford на платформі Ampere

Компанія Ford зробила ще один крок у перегляді своєї стратегії розвитку...

З 1 січня в Україні зростуть акцизи на пальне: як зміняться ціни на бензин, дизель і газ З 1 січня в Україні зростуть акцизи на пальне: як зміняться ціни на бензин, дизель і газ

Український ринок пального готується до нового етапу податкового навантаження. З початку...

Toyota виводить на ринок новий електроседан bZ7: запас ходу — до 710 км Toyota виводить на ринок новий електроседан bZ7: запас ходу — до 710 км

Toyota робить черговий крок у напрямку електрифікації та готується представити на...

Новини
Всі новини
Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу...

Ford і Renault об’єднують зусилля: у Європі з’являться два нові електромобілі Ford на платформі Ampere Ford і Renault об’єднують зусилля: у Європі з’являться два нові електромобілі Ford на платформі Ampere

Компанія Ford зробила ще один крок у перегляді своєї стратегії розвитку...

З 1 січня в Україні зростуть акцизи на пальне: як зміняться ціни на бензин, дизель і газ З 1 січня в Україні зростуть акцизи на пальне: як зміняться ціни на бензин, дизель і газ

Український ринок пального готується до нового етапу податкового навантаження. З початку...