
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду
Німецький автовиробник Volkswagen відзначив важливий рубіж у своїй історії — з конвеєра заводу в Емдені зійшов 1,5-мільйонний електромобіль сімейства ID. Ювілейною моделлю став універсал ID.7 Tourer Pro, який передали новому власнику безпосередньо на підприємстві.
Від “Дизельгейту” до електромобілів
Понад дев’ять років тому Volkswagen опинився в центрі скандалу через маніпуляції з показниками викидів дизельних авто. Саме тоді компанія взяла курс на електрифікацію, і сьогодні вона може похвалитися результатом у півтора мільйона випущених машин з нульовими викидами.
«Ця цифра підтверджує, що Volkswagen став одним із піонерів електромобільності у світі», — заявив член правління компанії Мартін Сандер.
Виклики на світових ринках
Попри успіх, перед концерном стоїть низка проблем. Деякі моделі ID так і не дісталися США. Зокрема, електроседан ID.7 не вийшов на американський ринок, а ID.3 там взагалі не представлений. Основну частину продажів у Північній Америці забезпечує лише ID.4, тоді як у Європі вибір значно ширший.
На ключовому для Volkswagen китайському ринку позиції компанії останніми роками послабилися. Там німецькому бренду доводиться конкурувати з місцевими виробниками електрокарів та з Tesla, яка має власний завод під Берліном.
Новинки та виробництво
У Європі Volkswagen розширює модельний ряд. У 2024 році компанія представила ID.7 та ID.7 Tourer, і останній вже став найбільш реєстрованим електромобілем у Німеччині в першій половині 2025 року.
Виробничу мережу VW також активно розвиває: окрім заводу в Емдені, що спеціалізується виключно на електрокарах, моделі ID випускають у Цвіккау, Дрездені, Ганновері, Чаттанузі (США) та кількох китайських містах.
Що далі?
Volkswagen продовжує збільшувати частку електромобілів у своїй лінійці, але успіхи на ринках залишаються нерівномірними. Якщо в Європі концерн зміцнює позиції, то в США та Китаї він стикається із серйозними викликами, які визначатимуть подальшу стратегію компанії.