Вартість пального в Україні знижується – завдяки чому такі зміни в цінах
23. 01. 2023

Вартість пального в Україні знижується – завдяки чому такі зміни в цінах

23. 01. 2023

Вартість пального в Україні падає через активний темп поставок та високу конкуренцію.

Ціни роздрібної торгівлі пальним продовжують знижуватись, не дивлячись на зростання котирувань на зовнішніх ринках. Причиною цьому є досить високі темпи поставок пального та велика конкуренція між мережами автозаправочних станцій.

Ціни на АЗС падали протягом останнього тижня через оптові ціни, які було сформовано від профіциту нафтопродуктів.

За словами аналітика, великі мережі АЗС, такі як ОККО та WOG знизили свої ціни на гривню за літр, а група “Приват” та “Укрнафта” на дві-три гривні.
АЗС групи “Приват” мали великі проблеми через втрату Кременчуцького нафтопереробного заводу. А в “Укрнафті” відбувались роботи щодо переформатування групи та певні зміни кадрів. Нині ж обидві групи повернулись до нормальної роботи і стали повноцінними учасниками ринку.
Основною причиною зниження цін на пальне є висока конкуренція на ринку, оскільки основна кількість клієнтів орієнтована на середній ціновий сегмент. Саме за таких клієнтів мережі АЗС і борються.

На думку експерта, мережі ОККО та WOG знизять ціну ще на гривню, щоб вирівняти ціни. Попереднє зниження вартості не дало особливого результату. Конкуренція та боротьба тільки загострюється.

Незалежно від росту цін на нафту та котирування нафтопродуктів в Євросоюзі, ринок пального в Україні є профіцитним.

За словами засновника групи “Прайм” вартість пального, яке продають у роздріб, падає. Усі хочуть якнайшвидше продати рештки своїх запасів, тому й демпінгують. Багато кораблів не можуть злити пальне, яке привезли. Інформація про можливі ракетні ураження Ізмаїла дуже активізувало ажіотаж. Трейдери намагалися якнайшвидше позбутися бензину.
Зростання вартості нафти до $ 87,5 за барель, яке очікують з цього тижня, безумовно стане причиною росту цін на ринках, де український не буде виключенням. Проте, зростання цін на оптовому ринку, не відобразиться одразу на цінах на АЗС.

Ціни на роздрібну торгівлю пальним зростатимуть в середині лютого.

Важливим питанням залишається ембарго щодо російських нафтопродуктів. Україна ніколи раніше не мала такого досвіду, тому жодних прогнозів не можна давати. Звісно, країни мають директиви, що зобов’язують їх мати запаси нафтопродуктів. Але, це запаси для їх країн, а не для імпорту.

Вартість пального в великих мережах АЗС у Києві

Kyiv_tsini_na_zapravkah

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Харків Техогляд Харків

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Харкові ви можете...

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Хмельницький Техогляд Хмельницький

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Хмельницькому ви можете...