
Український ринок мотоциклів у серпні 2025 року: сезон пішов на спад
Інститут досліджень авторинку підбив підсумки продажів мотоциклів в Україні у серпні 2025 року. Статистика показала зниження активності після пікового літнього сезону.
Продажі та динаміка
Минулого місяця українці оформили 8,6 тис. угод із мотоциклами, що на 19% менше, ніж у липні, і на 1,2% нижче, ніж у серпні 2024-го. Це свідчить про завершення високого мотосезону.
Розподіл угод виглядає так:
- 60,7% (5199 шт.) — нові мотоцикли, ввезені з-за кордону;
- 31,2% (2676 шт.) — внутрішні перепродажі;
- 8,1% (694 шт.) — імпорт вживаної техніки.
Порівняння з липнем (М-М) та серпнем 2024 року (Y-Y):
- внутрішні перепродажі: ?22,1% М-М, ?5,8% Y-Y;
- імпорт вживаних: ?14,4% М-М, +26% Y-Y;
- імпорт нових: ?17,9% М-М, ?1,5% Y-Y.
Популярні марки
- Внутрішній ринок: стабільно лідирують Honda та Yamaha, за ними йдуть доступні бренди Geon, Lifan, Kovi, Musstang, Bajaj, а також Suzuki і Kawasaki.
- Вживані з-за кордону: найбільше завозять «японців» — Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. У середньому сегменті популярні Harley-Davidson, Ducati, Indian, KTM, Triumph.
- Нові мотоцикли: першість за утилітарними марками Musstang, Lifan, Spark, Forte, Kovi, Geon, Bajaj, Shineray. Єдиним японським виробником у топі стала Honda.
Аналітики зазначають, що українці переважно купують мотоцикли як основний транспорт, а не як хобі чи для дозвілля. Тому лідирують доступні китайські та індійські марки, тоді як «класика» з Японії та преміальні бренди залишаються більш нішевим вибором.