 
								Toyota офіційно підтвердила розробку нового двигуна V8: потужність, гібридна система та версія для Lexus
На виставці Japan Mobility Show 2025 компанія Toyota підтвердила — новий двигун V8 уже готовий до дебюту. Його встановлять у флагманський спортивний автомобіль GR-серії, прем’єра якого запланована на початок грудня. Потужний агрегат також отримає бренд Lexus, який адаптує його для власних моделей.

Нове покоління V8: основа майбутніх спортивних авто
Президент Toyota з питань силових агрегатів Такаші Уехара розповів, що новий V8 з подвійним турбонаддувом базується на модульній платформі двигунів компанії, до якої також належать 1,5- та 2,0-літрові бензинові агрегати.
За його словами, цей мотор — «родич» чотирициліндрового G20E, встановленого у концепті GR Yaris M, який розвиває понад 400 к.с.. У випадку з V8 інженери розраховують на значно більшу віддачу завдяки чотирьом додатковим циліндрам і двом турбінам.
Гібридна технологія без підзарядки
Toyota також підтвердила, що новий двигун стане частиною гібридної силової установки, однак не буде PHEV — тобто без можливості заряджання від мережі. Ця конфігурація вперше з’явиться на спортивному авто, створеному на базі GT3, а згодом — у дорожній версії Lexus.

Lexus отримає власну інтерпретацію V8
Як повідомили в компанії, Lexus Sport Concept 2025 отримає електрифікований варіант цього двигуна. Для преміального бренду агрегат буде переналаштований на м’якший характер, тоді як у Toyota GR — навпаки, отримає більш екстремальну конфігурацію для трекових навантажень.
Цей підхід дозволить оптимізувати витрати: дорожня версія Lexus забезпечить комерційне виробництво, тоді як спортивна GR — виправдає інвестиції у гоночну розробку.
Доля V8 у сучасному автосвіті
Toyota не єдина компанія, яка продовжує розвивати великі ДВЗ.
- AMG створює нове покоління V8;
- Mercedes-Benz зберігає навіть V12;
- BMW модернізує свій V8 відповідно до екостандартів;
- Porsche та Volkswagen Group планують використовувати восьмициліндрові мотори до 2030-х років.
Новий двигун Toyota V8 стане символом того, що навіть в епоху електрифікації традиційна інженерія ще не сказала останнього слова — особливо коли йдеться про спорткари з душею.
 
                                             
                                             
                                            