Subaru кардинально змінила Outback 2026: менше “унікального універсалу”, більше класичного SUV
Subaru представила Outback сьомого покоління — модель, яка у 2026 році остаточно відходить від образу фірмового підвищеного універсала й наближається до формату звичного середньорозмірного кросовера. Популярний автомобіль, що продається у США понад 150 тисяч разів щороку, тепер намагається охопити ширшу аудиторію, але ціною втрати частини свого культового стилю.
Новий дизайн: більше “джипа”, менше “вагона”
Outback 2026 отримав радикально нову зовнішність: розділені фари, масивні колісні арки та значно прямокутніший силует. Характерні для попередніх поколінь пропорції універсала тепер майже зникли — модель виглядає як типовий SUV.
Попри враження збільшених габаритів, розміри авто майже не змінилися, окрім висоти, що зросла на 3,5 см. Це забезпечило більше простору над головою та додало 2 кубічних фути багажника.

Практичність на першому місці
Subaru традиційно робить ставку на зручність. У салоні з’явились:
- нова горизонтальна 12,1-дюймова мультимедіа,
- окрема панель клімат-контролю,
- збільшена кількість фізичних кнопок,
- продумані дрібниці: великі підсклянники, тримачі для пляшок Nalgene, органайзер для кабелів і багатофункціональна шторка багажника.
Інтер’єр став просторішим і світлішим, а багажне відділення — універсальнішим.
Техніка без революцій
Платформа та двигуни залишилися знайомими. Доступні два опозитні мотори:
- 2.5 л, 180 к.с.
- 2.4 л турбо, 260 к.с.
Обидва працюють з варіатором CVT. Атмосферний мотор називають відчутно слабким для автомобіля масою близько 1,7–1,8 т, а турбо — потужнішим, але зі “ступінчастою” віддачею через особливості CVT.
Підвіска забезпечує комфорт на асфальті, але керованість стала менш гострою, із помітними кренами. Разом із тим, позашляхові можливості залишаються сильним боком Outback: кліренс 221 мм, впевнена поведінка на ґрунті та додаткова версія Wilderness із 241 мм кліренсу.


Гібрид? Ні. І це мінус
На відміну від Forester та Crosstrek, Outback 2026 не отримав гібридної версії. Через масивнішу форму загальна економія пального навіть зменшилася:
- 24–27 миль/галон комбіновано, залежно від двигуна.
На тлі конкурентів із численними гібридними варіантами це серйозний недолік.
Ціни зросли
Subaru відмовилась від базової комплектації. Стартова ціна тепер $36 445, а топовий Touring XT коштує близько $49 500.
Цінова перевага Outback майже зникла, особливо враховуючи, що конкуренти пропонують і гібриди, і третій ряд сидінь за ті ж гроші.
Що в підсумку
Subaru робить ставку на власну лояльну аудиторію, пропонуючи простір, практичність та EyeSight нового покоління. Проте Outback 2026 усе більше перетворюється на типовий середньорозмірний SUV і втрачає ті риси, які довгі роки робили його унікальним “позашляховим універсалом”.