Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння
24. 09. 2024

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння

24. 09. 2024

Porsche завжди славилася інноваційними підходами в автомобільній інженерії, і їхній останній патент на шеститактний двигун може стати справжнім проривом у технології двигунів внутрішнього згоряння. Цей двигун, що поєднує елементи двотактних і чотиритактних систем, обіцяє значно підвищити ефективність та продуктивність.

Принцип роботи

Шеститактний двигун є гібридом чотиритактного та двотактного механізмів. У традиційному чотиритактному циклі реалізуються чотири основні етапи: впуск, стиснення, згорання та випуск. У новій конструкції Porsche додається другий робочий такт, що дозволяє здійснити два робочих цикли за три оберти колінчастого вала.

Основні етапи роботи шеститактного двигуна:

  1. Впускний такт: В повітряний циліндр потрапляє свіже повітря.
  2. Такт стиснення: Суміш повітря та пального стискається.
  3. Такт згорання (перший робочий такт): Згоряння стисненої суміші генерує енергію.
  4. Скануючий такт: Поршень опускається, відкриваючи порти для свіжого повітря, яке виштовхує залишки вихлопних газів.
  5. Повторний такт стиснення: Свіже повітря змішується з залишками газів, після чого відбувається впорскування пального.
  6. Другий робочий такт: Нова суміш згорає, забезпечуючи додаткову енергію.

Основною перевагою шеститактного двигуна є його здатність забезпечувати два робочих такти за три оберти, що може суттєво підвищити ефективність та потужність.

Однак існують серйозні виклики:

– Складність конструкції: Додаткові механізми можуть призвести до збільшення тертя, що негативно вплине на загальну ефективність.

– Контроль викидів: Введення зайвого кисню під час сканування може ускладнити контроль за викидами NOx.

Перспективи майбутнього

Попри амбіційність цієї концепції, постає питання, чи зможе Porsche подолати технічні труднощі, пов’язані з контролем тертя та викидів. Подальші розробки компанії можуть дати більше інформації про їхні плани та стратегії.

Шеститактний двигун — це не лише цікавий концепт, а й потенційний крок вперед у розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Час покаже, чи зможе він стати практичною альтернативою традиційним технологіям.

 

Новини
Всі новини
Tesla Model 3 2025: нова версія електричного седана Tesla Model 3 2025: нова версія електричного седана

Tesla представила оновлений Model 3 2025 року. Автомобіль залишається одним із...

Що має бути у вашому автомобільному бардачку Що має бути у вашому автомобільному бардачку

Бардачок автомобіля — це не просто місце для зберігання квитанцій і...

Genesis GV60: Нова спортивна модель вже скоро Genesis GV60: Нова спортивна модель вже скоро

Genesis, люксовий підрозділ Hyundai, активно працює над розширенням своєї лінійки електромобілів,...

Новини
Всі новини
Tesla Model 3 2025: нова версія електричного седана Tesla Model 3 2025: нова версія електричного седана

Tesla представила оновлений Model 3 2025 року. Автомобіль залишається одним із...

Що має бути у вашому автомобільному бардачку Що має бути у вашому автомобільному бардачку

Бардачок автомобіля — це не просто місце для зберігання квитанцій і...

Оновлений Hyundai Ioniq 5 2025: нові батареї та версія XRT Оновлений Hyundai Ioniq 5 2025: нові батареї та версія XRT

Hyundai представила оновлену версію електромобіля Ioniq 5, яка стане доступною для...