Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння
24. 09. 2024

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння

24. 09. 2024

Porsche завжди славилася інноваційними підходами в автомобільній інженерії, і їхній останній патент на шеститактний двигун може стати справжнім проривом у технології двигунів внутрішнього згоряння. Цей двигун, що поєднує елементи двотактних і чотиритактних систем, обіцяє значно підвищити ефективність та продуктивність.

Принцип роботи

Шеститактний двигун є гібридом чотиритактного та двотактного механізмів. У традиційному чотиритактному циклі реалізуються чотири основні етапи: впуск, стиснення, згорання та випуск. У новій конструкції Porsche додається другий робочий такт, що дозволяє здійснити два робочих цикли за три оберти колінчастого вала.

Основні етапи роботи шеститактного двигуна:

  1. Впускний такт: В повітряний циліндр потрапляє свіже повітря.
  2. Такт стиснення: Суміш повітря та пального стискається.
  3. Такт згорання (перший робочий такт): Згоряння стисненої суміші генерує енергію.
  4. Скануючий такт: Поршень опускається, відкриваючи порти для свіжого повітря, яке виштовхує залишки вихлопних газів.
  5. Повторний такт стиснення: Свіже повітря змішується з залишками газів, після чого відбувається впорскування пального.
  6. Другий робочий такт: Нова суміш згорає, забезпечуючи додаткову енергію.

Основною перевагою шеститактного двигуна є його здатність забезпечувати два робочих такти за три оберти, що може суттєво підвищити ефективність та потужність.

Однак існують серйозні виклики:

– Складність конструкції: Додаткові механізми можуть призвести до збільшення тертя, що негативно вплине на загальну ефективність.

– Контроль викидів: Введення зайвого кисню під час сканування може ускладнити контроль за викидами NOx.

Перспективи майбутнього

Попри амбіційність цієї концепції, постає питання, чи зможе Porsche подолати технічні труднощі, пов’язані з контролем тертя та викидів. Подальші розробки компанії можуть дати більше інформації про їхні плани та стратегії.

Шеститактний двигун — це не лише цікавий концепт, а й потенційний крок вперед у розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Час покаже, чи зможе він стати практичною альтернативою традиційним технологіям.

 

Новини
Всі новини
BMW пояснила причину великих решіток радіатора BMW пояснила причину великих решіток радіатора

Дизайн нових моделей BMW з гігантськими решітками радіатора вже кілька років...

Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним

У світі існують авто, ціна яких співмірна з літаками чи яхтами....

Що робити, якщо втратили свідоцтво про реєстрацію авто для виїзду за кордон Що робити, якщо втратили свідоцтво про реєстрацію авто для виїзду за кордон

Під час закордонних поїздок водії можуть зіткнутися з проблемою — втратою...

Новини
Всі новини
BMW пояснила причину великих решіток радіатора BMW пояснила причину великих решіток радіатора

Дизайн нових моделей BMW з гігантськими решітками радіатора вже кілька років...

Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним

У світі існують авто, ціна яких співмірна з літаками чи яхтами....

Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...