Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння
24. 09. 2024

Шеститактний двигун Porsche: Революція у світі двигунів внутрішнього згоряння

24. 09. 2024

Porsche завжди славилася інноваційними підходами в автомобільній інженерії, і їхній останній патент на шеститактний двигун може стати справжнім проривом у технології двигунів внутрішнього згоряння. Цей двигун, що поєднує елементи двотактних і чотиритактних систем, обіцяє значно підвищити ефективність та продуктивність.

Принцип роботи

Шеститактний двигун є гібридом чотиритактного та двотактного механізмів. У традиційному чотиритактному циклі реалізуються чотири основні етапи: впуск, стиснення, згорання та випуск. У новій конструкції Porsche додається другий робочий такт, що дозволяє здійснити два робочих цикли за три оберти колінчастого вала.

Основні етапи роботи шеститактного двигуна:

  1. Впускний такт: В повітряний циліндр потрапляє свіже повітря.
  2. Такт стиснення: Суміш повітря та пального стискається.
  3. Такт згорання (перший робочий такт): Згоряння стисненої суміші генерує енергію.
  4. Скануючий такт: Поршень опускається, відкриваючи порти для свіжого повітря, яке виштовхує залишки вихлопних газів.
  5. Повторний такт стиснення: Свіже повітря змішується з залишками газів, після чого відбувається впорскування пального.
  6. Другий робочий такт: Нова суміш згорає, забезпечуючи додаткову енергію.

Основною перевагою шеститактного двигуна є його здатність забезпечувати два робочих такти за три оберти, що може суттєво підвищити ефективність та потужність.

Однак існують серйозні виклики:

– Складність конструкції: Додаткові механізми можуть призвести до збільшення тертя, що негативно вплине на загальну ефективність.

– Контроль викидів: Введення зайвого кисню під час сканування може ускладнити контроль за викидами NOx.

Перспективи майбутнього

Попри амбіційність цієї концепції, постає питання, чи зможе Porsche подолати технічні труднощі, пов’язані з контролем тертя та викидів. Подальші розробки компанії можуть дати більше інформації про їхні плани та стратегії.

Шеститактний двигун — це не лише цікавий концепт, а й потенційний крок вперед у розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Час покаже, чи зможе він стати практичною альтернативою традиційним технологіям.

 

Новини
Всі новини
Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин

Автоматичні коробки передач (АКПП) набирають популярності завдяки своїй зручності. Проте механічні...

Огляд Polaris Xpedition 202 Огляд Polaris Xpedition 202

2024 Polaris Xpedition — це потужний сайд-бай-сайд, що поєднує в собі...

Nissan Armada 2025 проти 2024: Захоплюючі зміни в новій моделі Nissan Armada 2025 проти 2024: Захоплюючі зміни в новій моделі

Нова модель Nissan Armada SUV на 2025 рік суттєво відрізняється від...

Новини
Всі новини
Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин Чому механічна коробка передач вигідніша за автоматичну: сім причин

Автоматичні коробки передач (АКПП) набирають популярності завдяки своїй зручності. Проте механічні...

Огляд Polaris Xpedition 202 Огляд Polaris Xpedition 202

2024 Polaris Xpedition — це потужний сайд-бай-сайд, що поєднує в собі...

Чи можливо змішувати моторні оливи різних марок: що важливо знати автомобілістам? Чи можливо змішувати моторні оливи різних марок: що важливо знати автомобілістам?

Навіть найсучасніша моторна олива потребує регулярного контролю свого рівня в картері....