Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Середній вік автотранспорту в Україні: які авто найстаріші, а які “омолоджуються” завдяки імпорту
17. 06. 2025

Середній вік автотранспорту в Україні: які авто найстаріші, а які “омолоджуються” завдяки імпорту

17. 06. 2025

Український автопарк залишається одним із найстаріших у Європі, але імпорт вживаних авто з-за кордону поступово змінює ситуацію. Аналітики порівняли середній вік транспортних засобів, які перепродаються всередині країни, з тими, що ввозяться з-за кордону.

Легкові автомобілі

На внутрішньому ринку середній вік легковиків становить близько 16 років. Натомість вживані машини з-за кордону значно молодші — в середньому 9,6 року. Це свідчить про те, що імпорт — головне джерело “омолодження” українського автопарку.

Вантажні авто

Ситуація аналогічна: внутрішній обіг — це переважно вантажівки віком 18,5–19 років, тоді як імпортом надходять значно молодші машини — в середньому 7,9 року.

Автобуси

Середній вік автобусів, які перепродаються в межах країни, перевищує 20 років. Імпортовані вживані автобуси — в середньому 13–14 років. На вік транспорту при ввезенні впливають і акцизні правила, що суттєво підвищують податки після 5 або 8 років, та вимоги до екологічних стандартів (Євро-5).

Мотоцикли — виняток

У цьому сегменті ситуація інша. Імпортовані вживані мотоцикли мають середній вік 14 років, що навіть більше, ніж у тих, що продаються в Україні (11,5 року). Причина — понад половина мотоциклів завозиться новими, а серед вживаних імпортують переважно дорогі класичні або спортивні моделі, як-от Honda CB, Kawasaki Ninja, Yamaha YZF тощо.

Висновки

  • Імпорт вживаних авто суттєво “омолоджує” український автопарк, особливо в сегментах легковиків, вантажівок і автобусів.
  • Мотоциклетний ринок має свою специфіку: тут лідирують нові моделі, а вживаний імпорт — це переважно спеціалізований сегмент з акцентом на культові байки.

Такий аналіз підтверджує: доступ до більш сучасного і безпечного транспорту в Україні залежить насамперед від можливості імпорту вживаних авто.

Новини
Всі новини
Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році

Українські автовласники отримали ще один крок до повної цифровізації — тепер...

Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році

Перед подорожжю за кордон на власному автомобілі водіям варто ретельно перевірити...

Номерні знаки в Україні 2025 — нові правила, кольори й призначення Номерні знаки в Україні 2025 — нові правила, кольори й призначення

У 2025 році система автомобільних номерів в Україні стала максимально впорядкованою....

Новини
Всі новини
Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році

Українські автовласники отримали ще один крок до повної цифровізації — тепер...

Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році

Перед подорожжю за кордон на власному автомобілі водіям варто ретельно перевірити...

Уряд не продовжив податкові пільги на електромобілі: ПДВ повертається з 2026 року Уряд не продовжив податкові пільги на електромобілі: ПДВ повертається з 2026 року

Кабінет Міністрів України офіційно не підтримав продовження податкових пільг на імпорт...