Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Середній вік автотранспорту в Україні: які авто найстаріші, а які “омолоджуються” завдяки імпорту
17. 06. 2025

Середній вік автотранспорту в Україні: які авто найстаріші, а які “омолоджуються” завдяки імпорту

17. 06. 2025

Український автопарк залишається одним із найстаріших у Європі, але імпорт вживаних авто з-за кордону поступово змінює ситуацію. Аналітики порівняли середній вік транспортних засобів, які перепродаються всередині країни, з тими, що ввозяться з-за кордону.

Легкові автомобілі

На внутрішньому ринку середній вік легковиків становить близько 16 років. Натомість вживані машини з-за кордону значно молодші — в середньому 9,6 року. Це свідчить про те, що імпорт — головне джерело “омолодження” українського автопарку.

Вантажні авто

Ситуація аналогічна: внутрішній обіг — це переважно вантажівки віком 18,5–19 років, тоді як імпортом надходять значно молодші машини — в середньому 7,9 року.

Автобуси

Середній вік автобусів, які перепродаються в межах країни, перевищує 20 років. Імпортовані вживані автобуси — в середньому 13–14 років. На вік транспорту при ввезенні впливають і акцизні правила, що суттєво підвищують податки після 5 або 8 років, та вимоги до екологічних стандартів (Євро-5).

Мотоцикли — виняток

У цьому сегменті ситуація інша. Імпортовані вживані мотоцикли мають середній вік 14 років, що навіть більше, ніж у тих, що продаються в Україні (11,5 року). Причина — понад половина мотоциклів завозиться новими, а серед вживаних імпортують переважно дорогі класичні або спортивні моделі, як-от Honda CB, Kawasaki Ninja, Yamaha YZF тощо.

Висновки

  • Імпорт вживаних авто суттєво “омолоджує” український автопарк, особливо в сегментах легковиків, вантажівок і автобусів.
  • Мотоциклетний ринок має свою специфіку: тут лідирують нові моделі, а вживаний імпорт — це переважно спеціалізований сегмент з акцентом на культові байки.

Такий аналіз підтверджує: доступ до більш сучасного і безпечного транспорту в Україні залежить насамперед від можливості імпорту вживаних авто.

Новини
Всі новини
Pogea Classics презентували унікальний рестайлінг Corvette C1 Pogea Classics презентували унікальний рестайлінг Corvette C1

Німецька компанія Pogea Racing представила унікальний рестомод легендарного Chevrolet Corvette C1,...

Як продати автомобіль онлайн: сервісний центр МВС нагадав про зручний спосіб Як продати автомобіль онлайн: сервісний центр МВС нагадав про зручний спосіб

Головний сервісний центр МВС нагадує українцям, що продаж авто можна оформити...

Обов’язковий техогляд у 2025 році: кого стосується та що перевірятимуть Обов’язковий техогляд у 2025 році: кого стосується та що перевірятимуть

З 2025 року в Україні продовжує діяти обов’язковий технічний контроль окремих...

Новини
Всі новини
Pogea Classics презентували унікальний рестайлінг Corvette C1 Pogea Classics презентували унікальний рестайлінг Corvette C1

Німецька компанія Pogea Racing представила унікальний рестомод легендарного Chevrolet Corvette C1,...

Як продати автомобіль онлайн: сервісний центр МВС нагадав про зручний спосіб Як продати автомобіль онлайн: сервісний центр МВС нагадав про зручний спосіб

Головний сервісний центр МВС нагадує українцям, що продаж авто можна оформити...

Чому важливо оглядати авто на сонці: поради для покупців уживаних машин Чому важливо оглядати авто на сонці: поради для покупців уживаних машин

Під час вибору вживаного авто не варто поспішати — уважний огляд...