Scout Motors кидає виклик автодилерам США: що зміниться для покупців?
Volkswagen вирішив продавати автомобілі свого нового бренду Scout Motors напряму споживачам, що викликало суперечки серед американських дилерів. Компанія планує обійти традиційні дилерські мережі, відкривши до 2027 року близько 100 власних магазинів Scout у США. Це рішення підтримує інноваційну модель прямого продажу (Direct-to-Consumer, DTC), яка передбачає прозоре ціноутворення, мінімізацію додаткових націнок та безпосередній зв’язок із клієнтами для забезпечення вищого рівня обслуговування. Моделі бренду Scout, такі як електричний позашляховик Traveler і пікап Terra, будуть виготовлятися на заводі в Південній Кароліні, з планами досягти виробництва 200,000 авто на рік до 2027 року.
Цей підхід Volkswagen сприймається критично Національною асоціацією автодилерів США (NADA), яка вбачає в ньому загрозу традиційній ролі дилерів і можливу втрату прибутків. Керівник NADA Майк Стентон назвав такий крок “помилковим” і заявив про намір оскаржити його, зазначаючи, що традиційні дилери не готові відмовлятися від своєї частки ринку.
Генеральний директор Scout Motors Скотт Кеог, однак, підкреслив, що продажі напряму допоможуть краще контролювати споживчий досвід і підтримувати зв’язок з клієнтами. Попри це, певна кількість фізичних точок Scout все ж таки відкриється, щоб надати клієнтам можливість оглянути автомобілі вживу.