Саміт Байдена з приводу електромобілів осадив Tesla
10. 08. 2021

Саміт Байдена з приводу електромобілів осадив Tesla

10. 08. 2021

Чому Tesla не запросили в Білий дім і яке розпорядження підписав Джо Байден?

Як повідомляє CNN, Президент США Джо Байден, на саміті електромобілів в Білому домі, зазначив амбітні цілі автовиробників щодо електромобілів, який проходив у четвер 5 серпня. Але він зробив це без найбільшого в світі виробника електромобілів: Tesla.

До Байдена приєдналися керівники General Motors і Ford, а також Stellantis, компанії, утвореної в результаті злиття на початку цього року Fiat Chrysler і французької PSA.

Між іншим, Tesla виробляє тільки електромобілі із живленням від батареї, і завжди робила це. Так чому б не запросити до столу найбільшого в світі виробника електромобілів?

«Так, здається дивним, що Теслу не запросили», – сказав генеральний директор компанії Tesla Ілон Маск в твіттері напередодні.

Одна з можливих причин явного нехтування: на церемонії також буде присутня профспілка United Auto Workers. UAW представляє працівників GM, Ford і Stellantis, але поки безуспішно бореться за організацію робочих Tesla на заводі виробника електромобілів у Фремонті, Каліфорнія.

Прес-секретаря Білого дому Джен Псак і запитали про відсутність Тесли на саміті і на питання, чи не є то, що Tesla не входить до складу профспілок, причиною того, що вона не була запрошена, Джен Псакі ухильно відповіла: «Ну, це три найбільших роботодавця United Auto Workers, так що я дозволю вам зробити свої власні висновки».

Джо Байден в четвер підписав розпорядження, в якому говорилося, що автомобілі, які не виробляють шкідливих викидів, складуть від 40% до 50% від усіх проданих автомобілів до 2030 року. Але цей відсоток буде включати гібриди з бензиновими двигунами.

Сам же представник профспілок UAW Брайан Ротенберг сказав, що не знав, що Тесла не була запрошена на захід.

Volkswagen, який в цьому році перевершив Tesla за продажами електромобілів в Європі, повинен почати виробництво електромобілів для ринку США на своєму заводі в місті Чаттануга, штат Теннессі, в 2022 році. Але UAW двічі не вдавалося домогтися представництва профспілок. Німецький автовиробник також не був представлений на заході в Білому домі.

Хоча Tesla відкрила другу збиральну лінію в Шанхаї, Китай, яка обслуговує продажі в Азії та Європі, а не в США, у неї є два заводи, які будуються: один біля Остіна, штат Техас, інший – біля Берліна, Німеччина.

На даний момент Tesla, що продаються в Сполучених Штатах, виробляються на заводі у Фрімонті, даними звіту уряду США.

Згідно з тим же урядовим звітом, Tesla вже отримує від 50% до 55% своїх компонентів з заводів в США.

Новини
Всі новини
Чотири моделі за $6,000 з надійною автоматичною коробкою передач (АКПП) Чотири моделі за $6,000 з надійною автоматичною коробкою передач (АКПП)

Українські автомобілісти при купівлі вживаного автомобіля насамперед цінують його довговічність. Багато...

Нова ера реєстрації транспортних засобів Верховна Рада готує три нові законопроєкти Нова ера реєстрації транспортних засобів Верховна Рада готує три нові законопроєкти

В Україні готуються до розгляду три нові законопроєкти, які мають на...

Оптимізація і Підвищення Прозорості в Сфері Технічного Контролю Транспорту: Проєкт Постанови Кабінету Міністрів України Оптимізація і Підвищення Прозорості в Сфері Технічного Контролю Транспорту: Проєкт Постанови Кабінету Міністрів України

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету...

Новини
Всі новини
Чотири моделі за $6,000 з надійною автоматичною коробкою передач (АКПП) Чотири моделі за $6,000 з надійною автоматичною коробкою передач (АКПП)

Українські автомобілісти при купівлі вживаного автомобіля насамперед цінують його довговічність. Багато...

Нова ера реєстрації транспортних засобів Верховна Рада готує три нові законопроєкти Нова ера реєстрації транспортних засобів Верховна Рада готує три нові законопроєкти

В Україні готуються до розгляду три нові законопроєкти, які мають на...

12 марок авто, які ламаються вдвічі частіше, ніж звичайна машина 12 марок авто, які ламаються вдвічі частіше, ніж звичайна машина

Надійність є ключовим фактором при виборі автомобіля, незалежно від того, чи...