Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Renault зазнала понад €11 мільярдів збитків у першому півріччі 2025 року
01. 08. 2025

Renault зазнала понад €11 мільярдів збитків у першому півріччі 2025 року

01. 08. 2025

Французька автомобільна компанія Renault оголосила про чистий збиток у розмірі €11,19 мільярда за перші шість місяців 2025 року. Основна причина — разова втрата в €9,3 мільярда через переоцінку інвестицій у японську компанію Nissan, яка раніше була партнером Renault.

Попри збитки, загальний дохід компанії за квітень–червень зріс на 2,5% порівняно з минулим роком і склав €27,6 мільярда. Це стало можливим завдяки випуску нових моделей авто. Водночас операційна рентабельність знизилася до 6%, а це на 2,1 відсоткового пункту менше, ніж торік.

Renault також переглянула свої прогнози: тепер компанія очікує річну операційну маржу на рівні близько 6,5% замість попередніх 7%. Очікуваний вільний грошовий потік теж знижено — з мінімум €2 мільярди до €1–1,5 мільярда.

Без врахування збитків від Nissan компанія все ж отримала прибуток у €461 мільйон, але це майже на 69% менше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Новий керівник Renault Франсіс Прово наголосив, що попри складні ринкові умови компанія прагне залишатися серед лідерів за ефективністю в галузі.

Коротко про головне:

  • Загальний збиток — €11,19 млрд
  • Втрати через Nissan — €9,3 млрд
  • Виторг за півріччя — €27,6 млрд (+2,5%)
  • Операційна маржа — 6%
  • Оновлений прогноз прибутковості — ~6,5%
  • Оновлений прогноз грошового потоку — €1,0–1,5 млрд
  • Прибуток без урахування Nissan — €461 млн (–68,6%)

Також Renault оновила підхід до обліку інвестицій у Nissan: тепер коливання вартості частки в цій компанії не впливатимуть на чистий прибуток, а лише на капітал. Це зменшить ризики у звітності в майбутньому, хоча наразі спричинило великий одноразовий збиток.

Навіть попри складнощі, у компанії є позитивні сигнали — стабільний дохід, грошовий потік і хороші замовлення на європейському ринку.

Новини
Всі новини
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду

Німецький автовиробник Volkswagen відзначив важливий рубіж у своїй історії — з...

Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує

В Україні розмитнення автомобіля залишається обов’язковою умовою для його легального ввезення...

Переоформлення авто: коли потрібно та як проходить процедура Переоформлення авто: коли потрібно та як проходить процедура

В Україні кожен транспортний засіб обов’язково має бути зареєстрований у сервісних...

Новини
Всі новини
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду

Німецький автовиробник Volkswagen відзначив важливий рубіж у своїй історії — з...

Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує

В Україні розмитнення автомобіля залишається обов’язковою умовою для його легального ввезення...

Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто

Багато водіїв сприймають свої номерні знаки не лише як засіб ідентифікації...