Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Renault зазнала понад €11 мільярдів збитків у першому півріччі 2025 року
01. 08. 2025

Renault зазнала понад €11 мільярдів збитків у першому півріччі 2025 року

01. 08. 2025

Французька автомобільна компанія Renault оголосила про чистий збиток у розмірі €11,19 мільярда за перші шість місяців 2025 року. Основна причина — разова втрата в €9,3 мільярда через переоцінку інвестицій у японську компанію Nissan, яка раніше була партнером Renault.

Попри збитки, загальний дохід компанії за квітень–червень зріс на 2,5% порівняно з минулим роком і склав €27,6 мільярда. Це стало можливим завдяки випуску нових моделей авто. Водночас операційна рентабельність знизилася до 6%, а це на 2,1 відсоткового пункту менше, ніж торік.

Renault також переглянула свої прогнози: тепер компанія очікує річну операційну маржу на рівні близько 6,5% замість попередніх 7%. Очікуваний вільний грошовий потік теж знижено — з мінімум €2 мільярди до €1–1,5 мільярда.

Без врахування збитків від Nissan компанія все ж отримала прибуток у €461 мільйон, але це майже на 69% менше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Новий керівник Renault Франсіс Прово наголосив, що попри складні ринкові умови компанія прагне залишатися серед лідерів за ефективністю в галузі.

Коротко про головне:

  • Загальний збиток — €11,19 млрд
  • Втрати через Nissan — €9,3 млрд
  • Виторг за півріччя — €27,6 млрд (+2,5%)
  • Операційна маржа — 6%
  • Оновлений прогноз прибутковості — ~6,5%
  • Оновлений прогноз грошового потоку — €1,0–1,5 млрд
  • Прибуток без урахування Nissan — €461 млн (–68,6%)

Також Renault оновила підхід до обліку інвестицій у Nissan: тепер коливання вартості частки в цій компанії не впливатимуть на чистий прибуток, а лише на капітал. Це зменшить ризики у звітності в майбутньому, хоча наразі спричинило великий одноразовий збиток.

Навіть попри складнощі, у компанії є позитивні сигнали — стабільний дохід, грошовий потік і хороші замовлення на європейському ринку.

Новини
Всі новини
Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...

5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям 5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям

Кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні, але разом із...

В Україні спростили отримання прав на керування вантажівками з причепом В Україні спростили отримання прав на керування вантажівками з причепом

Кабінет Міністрів ухвалив зміни, які полегшують отримання водійських прав категорії СЕ...

Новини
Всі новини
Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...

5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям 5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям

Кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні, але разом із...

Седани повертають інтерес: новий Kia K4 вже представлений Седани повертають інтерес: новий Kia K4 вже представлений

Світ автомобілів дедалі більше заповнюють кросовери, але седани ще тримають позиції....