Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС
24. 11. 2021

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС

24. 11. 2021

В понеділок, 22 листопада, представили нового керівника Головного сервісного центру МВС – Євгена Мойсеєнко.

Денис Монастирський, міністр внутрішній справ України, відрекомендував Євгена Мойсеєнко як людину, котра має великий досвід у галузі цифрових сервісів та організації їх для громадян, а це – найбільша перевага у роботі Головного сервісного центру МВС. Євген Мойсеєнко презентував сервісні центри МВС на Форумі «Україна 30. Безпечна громада».

Міністр МВС зазначив, що завдання ГСЦ МВС це швидке та якісне надання послуг громадянам, одним із вагомих рушіїв чого є діджиталізація. Завдяки цьому відбувся перехід від паперового до цифрового формату роботи (пр. посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо у додатку “Дія”).

Завдання для нового керівника ГСЦ МВС – продовжувати те, що вже розпочато та акцентувати роботу на цифровізацію. Це допоможе зменшити безпосередню комунікацію із громадянами.

Також одне із основних завдань – розвиток клієнтоорієнтованості.

Можливість купити водійське посвідчення має бути викорінене. Щодня реєструють сотні дорожньо-транспортних пригод. Постає питання: як люди отримують посвідчення водія та скоюють стільки аварій? Мають відбутись суттєві зміни у цій галузі, аби громадяни їх бачили, оскільки довіра людей до структури є ключовим індикатором ефективності роботи всієї системи органів МВС, прокоментував заступник міністра Богдан Драп’ятий.

Також він зазначив, що у Євгена Мойсеєнка попереду ще багато завдань, основою яких є подолання всіх можливих способів зловживання у сфері надання послуг ГСЦ МВС та розробка чітких та прозорих процедур здачі, оформлення та отримання документів. За допомогою цифровізації всіх процесів потрібно максимально викорінити шляхи будь-яких корупційних схем.

За словами новопризначеного керівника Головного сервісного центру МВС, головним завданням структури є створення доступу до послуг ГСЦ, який буде швидким, якісним та зручним, без черг та перешкод. Також потрібно працювати над позитивним впливом на безпеку дорожнього руху та максимально постаратись аби збільшити довіру та повагу до структури, всією командою ГСЦ МВС.

Новини
Всі новини
США можуть скасувати податкові пільги на електромобілі вже з 30 вересня 2025 року США можуть скасувати податкові пільги на електромобілі вже з 30 вересня 2025 року

Вашингтон, США — У Сенаті США розглядається поправка до великого податкового...

Зростання цін на вживані авто в Європі: аналіз першої половини 2025 року Зростання цін на вживані авто в Європі: аналіз першої половини 2025 року

За даними AUTO1 Group, у першому півріччі 2025 року середні ціни...

У США представили нову позашляхову версію Honda CR-V TrailSport 2026 У США представили нову позашляхову версію Honda CR-V TrailSport 2026

Компанія Honda представила у США нову версію свого найпопулярнішого кросовера —...

Новини
Всі новини
США можуть скасувати податкові пільги на електромобілі вже з 30 вересня 2025 року США можуть скасувати податкові пільги на електромобілі вже з 30 вересня 2025 року

Вашингтон, США — У Сенаті США розглядається поправка до великого податкового...

Зростання цін на вживані авто в Європі: аналіз першої половини 2025 року Зростання цін на вживані авто в Європі: аналіз першої половини 2025 року

За даними AUTO1 Group, у першому півріччі 2025 року середні ціни...

Види та особливості ремонту авто на СТО: що потрібно знати водіям Види та особливості ремонту авто на СТО: що потрібно знати водіям

Професійний ремонт та обслуговування автомобіля — запорука безпеки на дорозі та...