Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС
24. 11. 2021

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС

24. 11. 2021

В понеділок, 22 листопада, представили нового керівника Головного сервісного центру МВС – Євгена Мойсеєнко.

Денис Монастирський, міністр внутрішній справ України, відрекомендував Євгена Мойсеєнко як людину, котра має великий досвід у галузі цифрових сервісів та організації їх для громадян, а це – найбільша перевага у роботі Головного сервісного центру МВС. Євген Мойсеєнко презентував сервісні центри МВС на Форумі «Україна 30. Безпечна громада».

Міністр МВС зазначив, що завдання ГСЦ МВС це швидке та якісне надання послуг громадянам, одним із вагомих рушіїв чого є діджиталізація. Завдяки цьому відбувся перехід від паперового до цифрового формату роботи (пр. посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо у додатку “Дія”).

Завдання для нового керівника ГСЦ МВС – продовжувати те, що вже розпочато та акцентувати роботу на цифровізацію. Це допоможе зменшити безпосередню комунікацію із громадянами.

Також одне із основних завдань – розвиток клієнтоорієнтованості.

Можливість купити водійське посвідчення має бути викорінене. Щодня реєструють сотні дорожньо-транспортних пригод. Постає питання: як люди отримують посвідчення водія та скоюють стільки аварій? Мають відбутись суттєві зміни у цій галузі, аби громадяни їх бачили, оскільки довіра людей до структури є ключовим індикатором ефективності роботи всієї системи органів МВС, прокоментував заступник міністра Богдан Драп’ятий.

Також він зазначив, що у Євгена Мойсеєнка попереду ще багато завдань, основою яких є подолання всіх можливих способів зловживання у сфері надання послуг ГСЦ МВС та розробка чітких та прозорих процедур здачі, оформлення та отримання документів. За допомогою цифровізації всіх процесів потрібно максимально викорінити шляхи будь-яких корупційних схем.

За словами новопризначеного керівника Головного сервісного центру МВС, головним завданням структури є створення доступу до послуг ГСЦ, який буде швидким, якісним та зручним, без черг та перешкод. Також потрібно працювати над позитивним впливом на безпеку дорожнього руху та максимально постаратись аби збільшити довіру та повагу до структури, всією командою ГСЦ МВС.

Новини
Всі новини
Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...

Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer

На аукціоні Bring a Trailer представили унікальний Toyota 4Runner 1991 року...

Особливий Porsche 911 Dakar: фінальний автомобіль серії Особливий Porsche 911 Dakar: фінальний автомобіль серії

Porsche завершила виробництво обмеженої серії моделі 911 Dakar, випустивши останній, абсолютно...

Новини
Всі новини
Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...

Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer

На аукціоні Bring a Trailer представили унікальний Toyota 4Runner 1991 року...

2025 Lexus RZ: Нові базові моделі з суттєвим зниженням цін 2025 Lexus RZ: Нові базові моделі з суттєвим зниженням цін

У 2025 році Lexus значно змінює ціни на свої електричні моделі...