Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС
24. 11. 2021

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС

24. 11. 2021

В понеділок, 22 листопада, представили нового керівника Головного сервісного центру МВС – Євгена Мойсеєнко.

Денис Монастирський, міністр внутрішній справ України, відрекомендував Євгена Мойсеєнко як людину, котра має великий досвід у галузі цифрових сервісів та організації їх для громадян, а це – найбільша перевага у роботі Головного сервісного центру МВС. Євген Мойсеєнко презентував сервісні центри МВС на Форумі «Україна 30. Безпечна громада».

Міністр МВС зазначив, що завдання ГСЦ МВС це швидке та якісне надання послуг громадянам, одним із вагомих рушіїв чого є діджиталізація. Завдяки цьому відбувся перехід від паперового до цифрового формату роботи (пр. посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо у додатку “Дія”).

Завдання для нового керівника ГСЦ МВС – продовжувати те, що вже розпочато та акцентувати роботу на цифровізацію. Це допоможе зменшити безпосередню комунікацію із громадянами.

Також одне із основних завдань – розвиток клієнтоорієнтованості.

Можливість купити водійське посвідчення має бути викорінене. Щодня реєструють сотні дорожньо-транспортних пригод. Постає питання: як люди отримують посвідчення водія та скоюють стільки аварій? Мають відбутись суттєві зміни у цій галузі, аби громадяни їх бачили, оскільки довіра людей до структури є ключовим індикатором ефективності роботи всієї системи органів МВС, прокоментував заступник міністра Богдан Драп’ятий.

Також він зазначив, що у Євгена Мойсеєнка попереду ще багато завдань, основою яких є подолання всіх можливих способів зловживання у сфері надання послуг ГСЦ МВС та розробка чітких та прозорих процедур здачі, оформлення та отримання документів. За допомогою цифровізації всіх процесів потрібно максимально викорінити шляхи будь-яких корупційних схем.

За словами новопризначеного керівника Головного сервісного центру МВС, головним завданням структури є створення доступу до послуг ГСЦ, який буде швидким, якісним та зручним, без черг та перешкод. Також потрібно працювати над позитивним впливом на безпеку дорожнього руху та максимально постаратись аби збільшити довіру та повагу до структури, всією командою ГСЦ МВС.

Новини
Всі новини
Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році

Українські автовласники отримали ще один крок до повної цифровізації — тепер...

Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році

Перед подорожжю за кордон на власному автомобілі водіям варто ретельно перевірити...

Номерні знаки в Україні 2025 — нові правила, кольори й призначення Номерні знаки в Україні 2025 — нові правила, кольори й призначення

У 2025 році система автомобільних номерів в Україні стала максимально впорядкованою....

Новини
Всі новини
Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році Продати авто онлайн: як українці переоформлюють транспорт через “Дію” у 2025 році

Українські автовласники отримали ще один крок до повної цифровізації — тепер...

Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році Виїзд за кордон на авто: які документи потрібно мати у 2025 році

Перед подорожжю за кордон на власному автомобілі водіям варто ретельно перевірити...

Уряд не продовжив податкові пільги на електромобілі: ПДВ повертається з 2026 року Уряд не продовжив податкові пільги на електромобілі: ПДВ повертається з 2026 року

Кабінет Міністрів України офіційно не підтримав продовження податкових пільг на імпорт...