Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС
24. 11. 2021

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС

24. 11. 2021

В понеділок, 22 листопада, представили нового керівника Головного сервісного центру МВС – Євгена Мойсеєнко.

Денис Монастирський, міністр внутрішній справ України, відрекомендував Євгена Мойсеєнко як людину, котра має великий досвід у галузі цифрових сервісів та організації їх для громадян, а це – найбільша перевага у роботі Головного сервісного центру МВС. Євген Мойсеєнко презентував сервісні центри МВС на Форумі «Україна 30. Безпечна громада».

Міністр МВС зазначив, що завдання ГСЦ МВС це швидке та якісне надання послуг громадянам, одним із вагомих рушіїв чого є діджиталізація. Завдяки цьому відбувся перехід від паперового до цифрового формату роботи (пр. посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо у додатку “Дія”).

Завдання для нового керівника ГСЦ МВС – продовжувати те, що вже розпочато та акцентувати роботу на цифровізацію. Це допоможе зменшити безпосередню комунікацію із громадянами.

Також одне із основних завдань – розвиток клієнтоорієнтованості.

Можливість купити водійське посвідчення має бути викорінене. Щодня реєструють сотні дорожньо-транспортних пригод. Постає питання: як люди отримують посвідчення водія та скоюють стільки аварій? Мають відбутись суттєві зміни у цій галузі, аби громадяни їх бачили, оскільки довіра людей до структури є ключовим індикатором ефективності роботи всієї системи органів МВС, прокоментував заступник міністра Богдан Драп’ятий.

Також він зазначив, що у Євгена Мойсеєнка попереду ще багато завдань, основою яких є подолання всіх можливих способів зловживання у сфері надання послуг ГСЦ МВС та розробка чітких та прозорих процедур здачі, оформлення та отримання документів. За допомогою цифровізації всіх процесів потрібно максимально викорінити шляхи будь-яких корупційних схем.

За словами новопризначеного керівника Головного сервісного центру МВС, головним завданням структури є створення доступу до послуг ГСЦ, який буде швидким, якісним та зручним, без черг та перешкод. Також потрібно працювати над позитивним впливом на безпеку дорожнього руху та максимально постаратись аби збільшити довіру та повагу до структури, всією командою ГСЦ МВС.

Новини
Всі новини
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду

Німецький автовиробник Volkswagen відзначив важливий рубіж у своїй історії — з...

Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує

В Україні розмитнення автомобіля залишається обов’язковою умовою для його легального ввезення...

Переоформлення авто: коли потрібно та як проходить процедура Переоформлення авто: коли потрібно та як проходить процедура

В Україні кожен транспортний засіб обов’язково має бути зареєстрований у сервісних...

Новини
Всі новини
Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду Volkswagen випустив 1,5 мільйона електромобілів ID: новий етап у розвитку бренду

Німецький автовиробник Volkswagen відзначив важливий рубіж у своїй історії — з...

Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує Розмитнення авто в Україні у 2025 році: що потрібно знати та скільки це коштує

В Україні розмитнення автомобіля залишається обов’язковою умовою для його легального ввезення...

Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто

Багато водіїв сприймають свої номерні знаки не лише як засіб ідентифікації...