Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС
24. 11. 2021

Представили нового начальника Головного сервісного центру МВС

24. 11. 2021

В понеділок, 22 листопада, представили нового керівника Головного сервісного центру МВС – Євгена Мойсеєнко.

Денис Монастирський, міністр внутрішній справ України, відрекомендував Євгена Мойсеєнко як людину, котра має великий досвід у галузі цифрових сервісів та організації їх для громадян, а це – найбільша перевага у роботі Головного сервісного центру МВС. Євген Мойсеєнко презентував сервісні центри МВС на Форумі «Україна 30. Безпечна громада».

Міністр МВС зазначив, що завдання ГСЦ МВС це швидке та якісне надання послуг громадянам, одним із вагомих рушіїв чого є діджиталізація. Завдяки цьому відбувся перехід від паперового до цифрового формату роботи (пр. посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо у додатку “Дія”).

Завдання для нового керівника ГСЦ МВС – продовжувати те, що вже розпочато та акцентувати роботу на цифровізацію. Це допоможе зменшити безпосередню комунікацію із громадянами.

Також одне із основних завдань – розвиток клієнтоорієнтованості.

Можливість купити водійське посвідчення має бути викорінене. Щодня реєструють сотні дорожньо-транспортних пригод. Постає питання: як люди отримують посвідчення водія та скоюють стільки аварій? Мають відбутись суттєві зміни у цій галузі, аби громадяни їх бачили, оскільки довіра людей до структури є ключовим індикатором ефективності роботи всієї системи органів МВС, прокоментував заступник міністра Богдан Драп’ятий.

Також він зазначив, що у Євгена Мойсеєнка попереду ще багато завдань, основою яких є подолання всіх можливих способів зловживання у сфері надання послуг ГСЦ МВС та розробка чітких та прозорих процедур здачі, оформлення та отримання документів. За допомогою цифровізації всіх процесів потрібно максимально викорінити шляхи будь-яких корупційних схем.

За словами новопризначеного керівника Головного сервісного центру МВС, головним завданням структури є створення доступу до послуг ГСЦ, який буде швидким, якісним та зручним, без черг та перешкод. Також потрібно працювати над позитивним впливом на безпеку дорожнього руху та максимально постаратись аби збільшити довіру та повагу до структури, всією командою ГСЦ МВС.

Новини
Всі новини
SP40: сучасний спорткар, створений на честь Ford 1934 року SP40: сучасний спорткар, створений на честь Ford 1934 року

Компанія Iconic Auto Sports презентувала унікальний спорткар SP40 — сучасне переосмислення...

МВС тимчасово зупинило роботу понад 100 авто майданчиків: що виявили інспектори та як це вплине на ринок МВС тимчасово зупинило роботу понад 100 авто майданчиків: що виявили інспектори та як це вплине на ринок

Головний сервісний центр МВС повідомив про призупинення діяльності 106 торговельних організацій,...

BMW завершує виробництво Z4 спеціальною Final Edition 2026 BMW завершує виробництво Z4 спеціальною Final Edition 2026

Компанія BMW оголосила про вихід завершальної серії родстера Z4 третього покоління...

Новини
Всі новини
SP40: сучасний спорткар, створений на честь Ford 1934 року SP40: сучасний спорткар, створений на честь Ford 1934 року

Компанія Iconic Auto Sports презентувала унікальний спорткар SP40 — сучасне переосмислення...

МВС тимчасово зупинило роботу понад 100 авто майданчиків: що виявили інспектори та як це вплине на ринок МВС тимчасово зупинило роботу понад 100 авто майданчиків: що виявили інспектори та як це вплине на ринок

Головний сервісний центр МВС повідомив про призупинення діяльності 106 торговельних організацій,...

Більшість українців підтримують обов’язкове використання сертифікованих мотошоломів Більшість українців підтримують обов’язкове використання сертифікованих мотошоломів

Всеукраїнське опитування показало, що 86,1% українців вважають необхідним запровадження обов’язкового використання...