Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Південнокорейські LGES і Hyundai Motor приступили до будівництва заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів в Індонезії
15. 09. 2021

Південнокорейські LGES і Hyundai Motor приступили до будівництва заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів в Індонезії

15. 09. 2021

Південнокорейська компанія LG Energy Solution (LGES) і Hyundai Motor Group почали будівництво заводу, вартістю 1,1 млрд доларів, з виробництва акумуляторів для електромобілів в Індонезії, на тлі прагнення країни Південно-Східної Азії використовувати його багаті запаси нікелю.

У відео-трансляції президент Індонезії Джоко Відодо сказав, що цей завод був першим акумуляторним заводом для електромобілів в Південно-Східній Азії, і позначив готовність уряду використовувати свої нікелеві ресурси для розвитку переробних галузей.

«Індонезія володіє найбільшими в світі запасами нікелю, і з цим потенціалом, я вірю наступні три-чотири роки, при хорошому управлінні, Індонезія буде основним виробником нікелевих продуктів, таких як батареї», – заявив президент Джокові на церемонії закладки фундаменту.

За словами міністра інвестицій Індонезії Бахлуй Лахадаліі, завод з виробництва акумуляторів в індонезійській провінції Західна Ява є частиною інвестиційного плану LGES вартістю 9,8 млрд доларів, що охоплює ланцюжок поставок нікелю і акумуляторів.

Чон-Хен Кім, виконавчий директор LGES, яка повністю належить LG Chem Ltd, сказав, що батареї будуть виготовлятися з використанням новітніх технологій компанії і встановлюватися в різних електромобілях Hyundai Motor і Kia Motors Corp.

Будівництво заводу буде завершено до першої половини 2023 року, говориться в спільній заяві Hyundai Motor Group і LGES, додавши, що масове виробництво акумуляторних елементів на новому підприємстві очікується в першій половині 2024 року.

Очікується, що після виходу на повну потужність підприємство буде щорічно виробляти 10 гігават-годин (ГВт-год) літій-іонних акумуляторних елементів NCMA (нікель-кобальт-марганець-алюміній) для живлення понад 150 000 електромобілів.

Крім того, підприємство буде готове до збільшення виробничої потужності до 30 ГВт-год для забезпечення майбутнього зростання, говориться в заяві.
Hyundai Motor Group і LGES планують розвивати в Індонезії акумуляторну промисловість, а також заводи по збірці електромобілів і інфраструктуру підзарядки.
«Завдяки розвитку цих галузей в Індонезії буде успішно розвиватися екосистема електромобілів, і, крім того, я впевнений, що Індонезія буде грати ключову роль в якості центру ринку електромобілів в Південно-Східній Азії», – сказав голова Hyundai Motor Ейсун Чанг.

Новини
Всі новини
Peugeot 5008 GT: семимісний кросовер із преміальним комфортом став доступнішим для українців Peugeot 5008 GT: семимісний кросовер із преміальним комфортом став доступнішим для українців

Peugeot 5008 GT — це великий семимісний кросовер, який поєднує стиль,...

Не пустять за кордон: де діють індивідуальні номери та які є обмеження Не пустять за кордон: де діють індивідуальні номери та які є обмеження

Персоналізовані номерні знаки, які в Україні оформлюють як додаткову опцію для...

Штрафи за гірлянди на авто: що загрожує водіям у період новорічних свят Штрафи за гірлянди на авто: що загрожує водіям у період новорічних свят

Напередодні зимових свят українські водії нерідко прикрашають автомобілі світлодіодними гірляндами та...

Новини
Всі новини
Peugeot 5008 GT: семимісний кросовер із преміальним комфортом став доступнішим для українців Peugeot 5008 GT: семимісний кросовер із преміальним комфортом став доступнішим для українців

Peugeot 5008 GT — це великий семимісний кросовер, який поєднує стиль,...

Не пустять за кордон: де діють індивідуальні номери та які є обмеження Не пустять за кордон: де діють індивідуальні номери та які є обмеження

Персоналізовані номерні знаки, які в Україні оформлюють як додаткову опцію для...

В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20% В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20%

Верховна Рада остаточно ухвалила державний бюджет на 2026 рік — і...