Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном
10. 01. 2022

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном

10. 01. 2022

Mazda вже неодноразово протягом десятиріч з’являється там, де йде мова про роторні двигуни. І от компанія знову нагадала про себе та підбурила фанів роторних двигунів очікувати свою версію гібридного автомобіля із роторним двигуном.

Що ж за новий патент можна очікувати від Mazda?

Мова йде про задньопривідну автівку, яку в рух приводить гібридна силова установка. Основою є роторний бензиновий двигун та електричний мотор.

схема мазда з роторним двигуном

Mazda вже отримувала патенти, отже патент на гібридну установку із роторним двигуном не є новинкою для компанії. Попередній патент, який Mazda отримала декілька років тому, був більше новим аніж революційним, проте так і не використовується у виробництві.

Щодо нового патенту – це абсолютно нова платформа із заднім приводом. У передній частині автівки розташували бензиновий двигун та три ротори, проте за допомогою такої установки рухається задня вісь.

У компанії Mazda використовували конфігурацію із трьох роторів для своїх автомобілів, проте це було аж на початку 90-х років.

Наявність патенту не гарантує того, що авто із таким оснащенням все таки випустять. Ще із 2015 року було багато розмов щодо задньоприводної Mazda із роторним двигуном у кузові купе, тоді з’явились фото концепт-кара RX-Vision.

Любителі драйву дуже оцінили Mazda RX-8, саме після цієї моделі роторний двигун став культовим.

Відмінність роторних двигунів від поршневих – суттєво менша вага порівнюючи потужність. Такі відмінні характеристики ваги мають чудовий вплив на швидкість та витрату пального. Також перевагою є те, що такий автомобіль більш керований, оскільки його простіше “втримати”.

Ще важливо те, що роторні двигуни мають на 30-40% менше деталей у порівнянні із поршневими та менш навантажуються на високих обертах.

Мінусом роторного двигуна вважають більші навантаження температури та практичний ресурс, який є меншим. Саме це і стало на заваді набуття великого поширення таких двигунів.

Новини
Всі новини
«Автоцивілка» для захисників: військовим компенсуватимуть витрати на обов’язкове автострахування «Автоцивілка» для захисників: військовим компенсуватимуть витрати на обов’язкове автострахування

Верховна Рада ухвалила новий закон, який передбачає пільги на автострахування для...

Преміальний апгрейд: представлено найсильніший Tiguan у лінійці Преміальний апгрейд: представлено найсильніший Tiguan у лінійці

Компанія Volkswagen представила оновлену топову версію свого популярного кросовера Tiguan. Новинка...

Оновлені Volkswagen Golf GTI та Golf R 2025 вперше показали в США: тепер лише з автоматичною коробкою передач Оновлені Volkswagen Golf GTI та Golf R 2025 вперше показали в США: тепер лише з автоматичною коробкою передач

На автосалоні в Нью-Йорку компанія Volkswagen офіційно представила американські версії оновлених...

Новини
Всі новини
«Автоцивілка» для захисників: військовим компенсуватимуть витрати на обов’язкове автострахування «Автоцивілка» для захисників: військовим компенсуватимуть витрати на обов’язкове автострахування

Верховна Рада ухвалила новий закон, який передбачає пільги на автострахування для...

Преміальний апгрейд: представлено найсильніший Tiguan у лінійці Преміальний апгрейд: представлено найсильніший Tiguan у лінійці

Компанія Volkswagen представила оновлену топову версію свого популярного кросовера Tiguan. Новинка...

2025 Jeep Wagoneer Overland Special Edition: Потужний позашляховик для важких умов 2025 Jeep Wagoneer Overland Special Edition: Потужний позашляховик для важких умов

Jeep випускає нову версію свого великого позашляховика Wagoneer, спеціально для тих,...