Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном
10. 01. 2022

Патент для Mazda: унікальне гібридне авто із роторним двигуном

10. 01. 2022

Mazda вже неодноразово протягом десятиріч з’являється там, де йде мова про роторні двигуни. І от компанія знову нагадала про себе та підбурила фанів роторних двигунів очікувати свою версію гібридного автомобіля із роторним двигуном.

Що ж за новий патент можна очікувати від Mazda?

Мова йде про задньопривідну автівку, яку в рух приводить гібридна силова установка. Основою є роторний бензиновий двигун та електричний мотор.

схема мазда з роторним двигуном

Mazda вже отримувала патенти, отже патент на гібридну установку із роторним двигуном не є новинкою для компанії. Попередній патент, який Mazda отримала декілька років тому, був більше новим аніж революційним, проте так і не використовується у виробництві.

Щодо нового патенту – це абсолютно нова платформа із заднім приводом. У передній частині автівки розташували бензиновий двигун та три ротори, проте за допомогою такої установки рухається задня вісь.

У компанії Mazda використовували конфігурацію із трьох роторів для своїх автомобілів, проте це було аж на початку 90-х років.

Наявність патенту не гарантує того, що авто із таким оснащенням все таки випустять. Ще із 2015 року було багато розмов щодо задньоприводної Mazda із роторним двигуном у кузові купе, тоді з’явились фото концепт-кара RX-Vision.

Любителі драйву дуже оцінили Mazda RX-8, саме після цієї моделі роторний двигун став культовим.

Відмінність роторних двигунів від поршневих – суттєво менша вага порівнюючи потужність. Такі відмінні характеристики ваги мають чудовий вплив на швидкість та витрату пального. Також перевагою є те, що такий автомобіль більш керований, оскільки його простіше “втримати”.

Ще важливо те, що роторні двигуни мають на 30-40% менше деталей у порівнянні із поршневими та менш навантажуються на високих обертах.

Мінусом роторного двигуна вважають більші навантаження температури та практичний ресурс, який є меншим. Саме це і стало на заваді набуття великого поширення таких двигунів.

Новини
Всі новини
Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024 Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024

На виставці EICMA 2024 Група Dainese представила свої останні інновації, орієнтуючись...

Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені

Гонки на баггерах, великих мотоциклах з багажниками, які в основному призначені...

Оновлений Lexus ES 2025 Оновлений Lexus ES 2025

Модель отримала новий стиль із сучасними фарами, що мають перевернуту галочку...

Новини
Всі новини
Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024 Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024

На виставці EICMA 2024 Група Dainese представила свої останні інновації, орієнтуючись...

Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені

Гонки на баггерах, великих мотоциклах з багажниками, які в основному призначені...

Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...