
Офіційна прем’єра: представлено найпотужніший Porsche 911 Turbo S
Німецький автовиробник Porsche офіційно презентував нове покоління 911 Turbo S 2025 року, яке стало найбільш потужним і технологічним у всій історії моделі. Вперше легендарний спорткар отримав гібридний привід.
Гібридна силова установка
Новинка оснащена системою T-Hybrid, запозиченою з 911 Carrera GTS, але суттєво вдосконаленою для флагманської моделі. 3,6-літровий опозитний шестициліндровий двигун працює в парі з двома електричними турбокомпресорами та компактним електромотором, інтегрованим у 8-ступінчасту коробку передач PDK. Доповнює систему легка батарея ємністю 1,9 кВт-год і високовольтна мережа на 400 В.
У результаті силова установка видає 711 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Це на 61 к.с. більше, ніж у попередника. Розгін до 100 км/год займає 2,5 секунди (раніше – 2,7 с), а максимальна швидкість сягає 322 км/год.
Рекорд на Нюрбургрінгу
Porsche підтвердив, що новий Turbo S став суттєво швидшим на треку. На легендарній трасі Нордшляйф він проїхав коло за 7:03,92 хвилини, що на 14 секунд швидше, ніж попередня версія.
Модернізоване шасі та гальма
Для покращення динаміки інженери встановили систему Porsche Dynamic Chassis Control з електрогідравлічним управлінням, яка зменшує крени кузова на віражах. Також використано нове покоління шин, із ширшими задніми колесами (325/30 ZR21), що забезпечують кращу керованість.
Гальмівна система теж оновлена: керамічні диски тепер мають найбільші розміри серед усіх дводверних Porsche – 420 мм спереду і 410 мм ззаду. Це підвищило ефективність гальмування та чутливість педалі.
Дизайн і аеродинаміка
Зовні новий 911 Turbo S легко впізнати за вертикальними заслінками охолодження у передній частині та оновленою задньою панеллю з інтегрованими вентиляційними отворами. Опційно доступна полегшена титановa вихлопна система з виразнішим звучанням.
Аеродинаміка стала на 10% ефективнішою завдяки переробленим активним елементам. Крім того, нова вихлопна система важить на 6,8 кг менше.
Обладнання та ціни
Стандартно купе 911 Turbo S поставляється як двомісне, але задні сидіння можна замовити без доплати. Серед оснащення – HD Matrix LED-фари, пакет Sport Chrono, адаптивна підвіска, а також спортивні сидіння Plus із 18 режимами регулювання та функцією пам’яті. Для купе опційно доступні легкі ковшоподібні сидіння від 911 GT3.
Ціни в Європі стартують від 271 000 євро за купе та від 285 200 євро за кабріолет. Перші поставки заплановані на кінець 2025 – початок 2026 року.