Об’єднання двох гігантів у Китаї для виробництва безпілотних електрокарів
Китайська компанія з прокату автомобілів Didi Chuxing планує масове впровадження безпілотних електромобілів у Китаї за співпраці з китайським автовиробником Guangzhou Automobile Group (GAC).
Перший серійний роботаксі, заснований на новітній платформі AION для електромобілів, буде використовувати технологію безпілотного водіння, розроблену Didi. За заявою Didi, в рамках спільного проекту під назвою AIDI, дочірня компанія GAC AION New Energy Automobile та автономний підрозділ водія Didi об’єднаються для виробництва високорівневих безпілотних електромобілів в Китаї. Очікується, що ці автомобілі будуть використовуватися в автопарках Didi вже у 2025 році.
Didi вже проводить випробування своїх технологій самокерованого водіння з невеликим парком автомобілів у місті Шанхай.
Технічний директор компанії Didi та генеральний директор Didi Autonomous Driving повідомив, що завдяки запуску спільного проекту AIDI, автономне водіння Didi перейшло в нову фазу масового виробництва.
Він також зазначив, що підрозділ зробив значний прогрес у розробці технологій автономного водіння. Недавно Didi представила концепцію безпілотного електромобіля з назвою Neuron, який, за їхніми словами, має значно більше простору для пасажирів, оскільки він не має водійського сидіння, як у звичайних таксі. Однак, експерти галузі зауважують, що автономне водіння є довгостроковим завданням, що потребує великих інвестицій у вдосконалення технологій. Останнім часом технологія автономного водіння стала ключовим напрямом для стартапів та великих технологічних компаній, таких як Baidu, Tencent Holdings і Didi.
Компанія Baidu, що базується в Китаї, займає провідну позицію серед інших китайських компаній за кількістю парків безпілотних електромобілів у країні.
Вони розгорнули ці високотехнологічні автомобілі для тестування на відкритих дорогах у різних містах, зокрема у Пекіні, Чунцині, Чанші та інших. Проте, комерціалізація та досягнення прибутковості в цій сфері залишаються великими викликами. Більшість безпілотних електромобілів в Китаї на сьогоднішній день все ще мають водія, який перебуває за кермом і може взяти керування на себе в надзвичайних ситуаціях.
Компанія Didi відноситься до автономного керування ще з 2016 року, коли створила відповідний підрозділ.
У 2020 році уряд Китаю дозволив використання безпілотних електромобілів у спеціально відведених районах Шанхаю, а також запустив автоматизований центр експлуатації та технічного обслуговування в початку цього року.
Цей центр забезпечує зарядку акумуляторів для безпілотних автомобілів, ремонт та паркування.
За даними компанії, до кінця березня Didi залишається провідною платформою для замовлення таксі в Китаї. На той момент у компанії було 587 мільйонів активних користувачів на рік та 23 мільйони активних водіїв на рік по всьому світу.