
Nissan Sentra отримав нове покоління: що зміниться у 2026 році
Японський автогігант Nissan представив нове покоління седана Sentra. Для компанії ця модель має стратегічне значення: вона покликана замінити бюджетну Versa, виробництво якої згорнуть після 2025 року. Тож фактично Sentra стане «вхідним квитком» у світ Nissan для багатьох покупців у США та на інших ринках.
Ставка на доступність і практичність
Sentra завжди була про баланс ціни та функціоналу. У 2026 році виробник вирішив зробити її більш сучасною зовні та технологічною всередині, але водночас зберегти головний козир — доступність. За попередніми оцінками, стартова ціна залишиться в межах 20 тисяч доларів, що дозволить конкурувати з Hyundai Elantra та Toyota Corolla.
Що нового у дизайні
Зовнішність седана змінилася кардинально. Фірмова решітка V-Motion тепер плавно переходить у вузькі передні фари з новим світловим підписом. Додалися аеродинамічні дрібниці — дефлектори коліс, плоске днище та оптимізовані дзеркала. Машина стала довшою — 4655 мм, але трохи зменшила колісну базу (2705 мм).
Техніка без сюрпризів
Попри зміни в дизайні, техніка залишилася знайомою. Під капотом працює перевірений 2,0-літровий двигун на 149 к.с. та 200 Нм, у парі з варіатором Xtronic і переднім приводом. Витрата палива очікується на рівні 7,1 л/100 км. Це не рекорд, але для свого класу показник цілком адекватний.
Інтер’єр і комплектації
Салон став сучаснішим: навіть у базі є 12,3-дюймова мультимедіа з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay. У старших версіях додали бездротове підключення, цифрову панель приладів та більше преміальних опцій.
Nissan запропонує чотири комплектації: від базової S до більш оснащеної SL і спортивної SR.
- SL порадує обігрівом керма, атмосферною підсвіткою та люком.
- SR робить акцент на стиль: чорні елементи, спойлер і 18-дюймові колеса.
Nissan не став робити революцію, але суттєво оновив Sentra — тепер вона виглядає сучасно, має більше технологій і залишиться привабливою за ціною. Очевидно, що ставка зроблена на масового покупця, якому потрібен надійний щоденний автомобіль без зайвих витрат.