Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

На Польських кордонах запрацює «єЧерга» для вантажівок
11. 08. 2022

На Польських кордонах запрацює «єЧерга» для вантажівок

11. 08. 2022

У пунктах пропуску на Львівщині зібралися величезні черги з вантажівок, які розтяглися на кілька кілометрів. Перевізникам доводиться простоювати у них по кілька днів. Для того, щоб розвантажити дороги, мають намір запровадити електронну чергу.

За словами заступника голови Львівської обласної військової адміністрації Юрія Бучка, на цей момент «єЧерга» працює в тестовому режимі в Закарпатській області. Найближчим часом її планують запустити у пункті пропуску «Краковець». Чиновник зазначив, що електронна черга буде платною, але вона дозволить перевізникам заощадити час і не простоювати цілодобово на кордоні.

Активне обговорення та планування впровадження електронної черги в Україні триває щонайменше з 2018 року. Створення електронної черги включено в державну політику, зокрема Стратегію та План заходів з інтегрованого управління кордонами, програму діяльності Кабміну. Є також відповідні доручення президента і прем’єр-міністра.

Незвичним для України явищем став високий рівень залучення регіональних органів влади до розвитку планів е-черги, адже вона є елементом управління кордоном — традиційно сферою діяльності органів та служб національного рівня. Подейкують, що Закарпатська ОДА, один з основних рушіїв цього питання, навіть зазнала критики від членів уряду за надмірну, на їхню думку, ініціативність.

Так чи інакше, сьогодні в Україні напрацьовано три пропозиції-проєкти електронної черги, і два з них ініційовані й розроблені обласними адміністраціями — Закарпатською та Львівською. Найретельніше розроблений серед них поки що Закарпатський, тож він має і найвищі шанси на втілення.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...