
Mazda оновила кросовер CX-5: що змінилося у моделі 2026 року
Mazda представила повністю оновлену версію одного зі своїх найпопулярніших автомобілів — кросовера CX-5. Модель 2026 року отримала значні зміни в дизайні, розмірах та оснащенні, але втратила потужний турбодвигун, який так цінували прихильники марки.
Більше простору та сучасніший вигляд
Оновлений CX-5 став довшим і ширшим: колісну базу подовжено на 76 мм, загальна довжина збільшилась на 114 мм, а ширина — на 13 мм. Завдяки цьому заднім пасажирам обіцяють більше простору для ніг, голови та колін. Також розширено дверні прорізи для зручнішої посадки, а багажник отримав на 50 мм довшу підлогу, що полегшить завантаження габаритних речей.
Без турбо, але з гібридом у майбутньому
Найбільше розчарування для фанатів — відмова від турбованого двигуна 2.5 Turbo, який у попередній версії видавав до 256 к.с. Тепер єдиний доступний мотор — 2,5-літровий атмосферник потужністю 187 к.с., у парі з 6-ступеневою автоматичною трансмісією та повним приводом у базовій комплектації.
Втім, Mazda анонсує появу гібридної версії CX-5 вже у 2027 році. Відомо, що це буде гібрид власної розробки, хоча деталі поки не розкриваються.
Інтер’єр і технології нового рівня
Зовнішність CX-5 2026 року стала сучаснішою — нова оптика, колісні диски та трохи інші пропорції кузова. Салон також суттєво оновився: тепер центральну консоль прикрашає сенсорний екран на 12,9 дюйма (у дорожчих версіях — 15,6 дюйма). Обертове колесо керування мультимедіа, яке було у попередній моделі, прибрали — керування здійснюється виключно дотиком.
Mazda також обіцяє покращені оздоблювальні матеріали, що мають надати салону більш преміального вигляду.
Що ще відомо
Поки що компанія не повідомила деталі комплектацій нової моделі, але очікується, що лінійка буде подібною до поточної — від базової 2.5 S до топової Signature. Старт продажів заплановано на 2026 рік. Ціни поки не розголошуються, але, ймовірно, базова вартість зросте порівняно з нинішньою ($30 265 у США).
Отже, новий Mazda CX-5 2026 року став більшим, комфортнішим і технологічнішим, але втратив опцію з турбонаддувом. Водночас з’являється перспектива гібридної версії — це може зацікавити нову аудиторію покупців.