
Lexus ES 2026: новий дизайн, більше простору і електрична версія
Компанія Lexus представила оновлений седан ES 2026 року. Хоча бренд сьогодні більше асоціюється з кросоверами, модель ES залишається важливою частиною лінійки. Цей автомобіль знайомий багатьом ще з 1989 року, коли вийшов разом із флагманом LS400, і досі має стабільні продажі — понад 40 тисяч машин на рік.
Нову модель презентували на автосалоні в Шанхаї. Якщо раніше ES виглядав стримано, то тепер він став сміливішим і сучаснішим. У дизайні з’явилися елементи від концепта LF-ZC: вузькі фари, гострі лінії, стильний задній ліхтар на всю ширину кузова. Але при цьому машина зберегла знайомий силует.
Гібрид чи електромобіль — вибирайте самі
Найбільші зміни відбулися всередині. Lexus вперше створив ES на платформі, що дозволяє встановлювати як звичайні бензинові гібридні двигуни, так і повністю електричні установки. Подібну концепцію раніше використовували BMW у своїх моделях.
Новий ES став більшим: довшим, ширшим і вищим. Колісна база збільшилася на 8 см — тепер більше простору всередині. Важливо, що попри наявність батарей у підлозі, салон залишається зручним і просторим — дах став вищим, щоб не втрачати місце для голови.
Гібридна версія має 2,5-літровий двигун, доступний у передньопривідній та повнопривідній версії. Назва моделі — ES350h. Електричні версії отримали імена ES350e (один електромотор, передній привід) та ES500e (два мотори, повний привід). Потужність і запас ходу поки не розкривають, але обіцяють близько 480 км для базової версії.
Комфорт вийшов на новий рівень
Новий ES став не тільки сучаснішим зовні, а й комфортнішим усередині. Жорсткіший кузов, нова підвіска та тиша електромотора забезпечують ще плавнішу та спокійнішу їзду. Особливу увагу приділено шумоізоляції.
Для найбільш вимогливих клієнтів з’явиться версія з пакетом Executive: два розкішних сидіння ззаду, з масажем, підігрівом, вентиляцією та підніжкою для ніг. Такий комфорт зазвичай доступний у більших і дорожчих седанах.
Салон виглядає мінімалістично, без класичних дерев’яних вставок. Є велика 14-дюймова мультимедійна система, цифрова панель приладів на 12,3 дюйма, підтримка Apple CarPlay і Android Auto. Уперше на кермі немає традиційного логотипу Lexus — замість класичного логотипу у формі літери “L” у центрі керма тепер просто написано “Lexus”