Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Lexus ES 2026: новий дизайн, більше простору і електрична версія
25. 04. 2025

Lexus ES 2026: новий дизайн, більше простору і електрична версія

25. 04. 2025

Компанія Lexus представила оновлений седан ES 2026 року. Хоча бренд сьогодні більше асоціюється з кросоверами, модель ES залишається важливою частиною лінійки. Цей автомобіль знайомий багатьом ще з 1989 року, коли вийшов разом із флагманом LS400, і досі має стабільні продажі — понад 40 тисяч машин на рік.

Нову модель презентували на автосалоні в Шанхаї. Якщо раніше ES виглядав стримано, то тепер він став сміливішим і сучаснішим. У дизайні з’явилися елементи від концепта LF-ZC: вузькі фари, гострі лінії, стильний задній ліхтар на всю ширину кузова. Але при цьому машина зберегла знайомий силует.

Гібрид чи електромобіль — вибирайте самі

Найбільші зміни відбулися всередині. Lexus вперше створив ES на платформі, що дозволяє встановлювати як звичайні бензинові гібридні двигуни, так і повністю електричні установки. Подібну концепцію раніше використовували BMW у своїх моделях.

Новий ES став більшим: довшим, ширшим і вищим. Колісна база збільшилася на 8 см — тепер більше простору всередині. Важливо, що попри наявність батарей у підлозі, салон залишається зручним і просторим — дах став вищим, щоб не втрачати місце для голови.

Гібридна версія має 2,5-літровий двигун, доступний у передньопривідній та повнопривідній версії. Назва моделі — ES350h. Електричні версії отримали імена ES350e (один електромотор, передній привід) та ES500e (два мотори, повний привід). Потужність і запас ходу поки не розкривають, але обіцяють близько 480 км для базової версії.

Комфорт вийшов на новий рівень

Новий ES став не тільки сучаснішим зовні, а й комфортнішим усередині. Жорсткіший кузов, нова підвіска та тиша електромотора забезпечують ще плавнішу та спокійнішу їзду. Особливу увагу приділено шумоізоляції.

Для найбільш вимогливих клієнтів з’явиться версія з пакетом Executive: два розкішних сидіння ззаду, з масажем, підігрівом, вентиляцією та підніжкою для ніг. Такий комфорт зазвичай доступний у більших і дорожчих седанах.

Салон виглядає мінімалістично, без класичних дерев’яних вставок. Є велика 14-дюймова мультимедійна система, цифрова панель приладів на 12,3 дюйма, підтримка Apple CarPlay і Android Auto. Уперше на кермі немає традиційного логотипу Lexus — замість класичного логотипу у формі літери “L” у центрі керма тепер просто написано “Lexus”

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...