Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Kia EV4: що відомо про новий електричний хетчбек, його можливості та вартість
18. 12. 2025

Kia EV4: що відомо про новий електричний хетчбек, його можливості та вартість

18. 12. 2025

Kia продовжує розширювати електричну лінійку, і черговою новинкою став EV4 — компактний електричний хетчбек, який бренд позиціонує як одну з ключових моделей для масового сегмента. Автомобіль робить ставку на сучасний дизайн, технологічний салон, конкурентний запас ходу та відносно доступну стартову ціну, а також має амбіції нав’язати конкуренцію популярним електрокарам у Європі.

Місце EV4 у лінійці Kia

EV4 є найсвіжішою повністю електричною моделлю марки та займає нішу між меншим EV3 і більшими EV6 та EV9. За задумом виробника, саме ця модель має стати «золотим стандартом» серед компактних електрохетчбеків. Її часто порівнюють із Volkswagen ID.3 та навіть базовими версіями Tesla Model 3, хоча формально EV4 орієнтований на більш практичний міський формат.

Габарити та практичність

За розмірами Kia EV4 впевнено вписується в С-клас: довжина — 4430 мм, ширина — 1860 мм, висота — 1485 мм, а колісна база сягає 2820 мм. Саме останній показник вирізняє модель на тлі конкурентів, адже для цього класу база справді велика і позитивно впливає на простір у салоні.

Багажник заявлений у межах від 435 до 1415 літрів залежно від положення спинок сидінь. Водночас конструкція з подвійною підлогою та розміщення елементів аудіосистеми у нижній ніші зменшують реальну корисну місткість. Переднього багажника під капотом (frunk) у EV4 немає, що може стати мінусом для тих, хто звик зберігати там зарядні кабелі.

Салон і комфорт пасажирів

Другий ряд сидінь — одна з сильних сторін моделі. Завдяки довгій колісній базі простору для ніг вистачає навіть дорослим пасажирам, хоча запас місця над головою для дуже високих людей обмежений. Підлога рівна, без центрального тунелю, що полегшує посадку третього пасажира.

Оснащення задньої частини салону включає дефлектори вентиляції, USB-C роз’єми, підлокітник із підсклянниками та підігрів крайніх сидінь у старших комплектаціях. Окремого клімат-контролю для другого ряду не передбачено.

 

Передня панель та технології

Інтер’єр виконаний у новому стилі Kia з широкою панеллю дисплеїв, яка об’єднує цифрову приладову панель, мультимедійну систему та окремий сенсорний блок керування кліматом. Важливо, що базові функції клімат-контролю продубльовані фізичними кнопками — це рішення позитивно оцінять водії, які не люблять повністю сенсорне керування.

Серед нюансів відзначають нестабільну роботу бездротової зарядки смартфона, яка може переривати заряд навіть без чохла. Загалом ергономіка салону орієнтована на щоденне використання, з великою кількістю ніш і логічним розташуванням елементів керування.

Технічна частина: батареї та заряджання

На старті продажів Kia EV4 пропонується з двома батареями — 58,3 кВт·год та 81,4 кВт·год. В обох випадках автомобіль має передній привід і електромотор потужністю 204 к.с. з крутним моментом 283 Н·м. У перспективі очікується поява потужнішої повнопривідної версії.

Модель побудована на 400-вольтовій архітектурі. Максимальна потужність швидкого заряджання становить близько 100–127 кВт залежно від версії, а поповнення заряду з 10% до 80% займає приблизно 30 хвилин.

Динаміка та реальний запас ходу

Розгін до 100 км/год у базової версії заявлений на рівні 7,7 секунди, а виконання GT-Line з більшими колесами трохи поступається за динамікою. У реальних умовах показники близькі до заявлених.

Запас ходу суттєво залежить від температури та стилю їзди. В прохолодну погоду споживання енергії може зростати до 18–19 кВт·год на 100 км, що зменшує реальний пробіг до приблизно 400–450 км, особливо на швидкісних трасах. Таким чином, паспортні значення до 600 км варто сприймати як оптимістичний сценарій.

Поведінка на дорозі та асистенти

EV4 орієнтований на комфортну їзду: підвіска добре справляється навіть із 19-дюймовими колесами, а шумоізоляція відповідає класу. Водночас керованість не має спортивного характеру — це радше спокійний міський автомобіль. Маса електрокара становить близько 1900 кг.

Набір електронних асистентів широкий, більшість систем працює коректно, хоча система контролю уваги водія іноді реагує надто чутливо. Також EV4 здатен буксирувати причіп масою до 1 тонни, але з помітною втратою запасу ходу.

Ціни та позиція на ринку

У Європі стартова ціна Kia EV4 з меншою батареєю становить близько 37 590 євро. Версія з акумулятором 81,4 кВт·год у комплектації GT-Line оцінюється приблизно в 53 700 євро. У цьому діапазоні модель потрапляє в жорстку конкуренцію, де вирішальними можуть стати акційні пропозиції та комплектація.

Підсумок

Kia EV4 — це добре збалансований електричний хетчбек для тих, хто шукає сучасний дизайн, просторий салон і адекватний запас ходу без переходу в дорожчі сегменти. Водночас модель не робить ставку на драйв, а реальні показники автономності сильно залежать від умов експлуатації. EV4 виглядає як прагматичний вибір для щоденних поїздок і логічний крок у розвитку масових електромобілів Kia.

Новини
Всі новини
Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше

Напередодні різдвяно-новорічних свят пункти пропуску у Львівській області традиційно працюють із...

Рекордний імпорт дизеля у листопаді: чому пального стало більше, а ціни на АЗС продовжили зростати Рекордний імпорт дизеля у листопаді: чому пального стало більше, а ціни на АЗС продовжили зростати

Листопад став знаковим місяцем для українського паливного ринку: обсяги імпорту дизельного...

Електрокари без пільг: як зміняться ціни в Україні з 1 січня 2026 року Електрокари без пільг: як зміняться ціни в Україні з 1 січня 2026 року

Український ринок електромобілів готується до суттєвих змін. Із початку 2026 року...

Новини
Всі новини
Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше

Напередодні різдвяно-новорічних свят пункти пропуску у Львівській області традиційно працюють із...

Kia EV4: що відомо про новий електричний хетчбек, його можливості та вартість Kia EV4: що відомо про новий електричний хетчбек, його можливості та вартість

Kia продовжує розширювати електричну лінійку, і черговою новинкою став EV4 —...

Рекордний імпорт дизеля у листопаді: чому пального стало більше, а ціни на АЗС продовжили зростати Рекордний імпорт дизеля у листопаді: чому пального стало більше, а ціни на АЗС продовжили зростати

Листопад став знаковим місяцем для українського паливного ринку: обсяги імпорту дизельного...