Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Jaguar та Aston Martin можуть зіткнутися з «битвою за квоти» у США
18. 08. 2025

Jaguar та Aston Martin можуть зіткнутися з «битвою за квоти» у США

18. 08. 2025

Британські преміальні автовиробники отримали знижені мита на експорт до США — ставка знизилася з 27,5% до 10%. Але є нюанс: пільга діятиме лише на перші 25 тисяч авто щокварталу, а решта машин оподатковуватиметься за старим тарифом.

Це створює ризик конкуренції між виробниками. Адже найбільший експортер — Jaguar Land Rover (JLR), який відправляє близько 84 тисяч авто на рік, може «з’їсти» більшість квоти. У такому випадку для менших брендів, як Aston Martin, Bentley, Rolls-Royce чи McLaren, залишиться мало місця.

Керівник Aston Martin вже заявив, що угода фактично перетворюється на «тарифну історію JLR», а дрібні гравці можуть опинитися під тиском. Bentley також висловлює сумніви, як працюватиме квотування.

Серед можливих рішень обговорюють кілька варіантів:

  • розподіл квоти за категоріями (наприклад, виділити частку для суперкарів),
  • прив’язати пільги до минулорічних продажів,
  • провести «аукціон квот», щоб 10% тариф отримали ті, хто його найбільше цінує.

Ідеальним рішенням британські автовиробники вважають перегляд угоди зі США та збільшення ліміту. Адже для багатьох брендів американський ринок становить до 50% продажів.

Ситуацію ускладнює ще й майбутній перехід Jaguar на електромобілі у 2026 році. Компанія планує продавати менше авто, але за вищою ціною, щоб зберегти позиції на ринку навіть у межах тарифних обмежень.

Експерти наголошують: навіть «вигідні» торгові угоди можуть приховувати чимало проблем. І нові правила у США — яскравий приклад того, як тарифи створюють більше питань, ніж відповідей.

Новини
Всі новини
Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини

Жовтень — традиційний період, коли українські водії готують свої автомобілі до...

Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів

Акумулятор — один із найважливіших елементів автомобіля. Саме він забезпечує роботу...

Кабмін дозволив замовляти та бронювати номерні знаки через «Дію» Кабмін дозволив замовляти та бронювати номерні знаки через «Дію»

В Україні запровадили ще одну зручну цифрову послугу для водіїв —...

Новини
Всі новини
Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини Водіїв в Україні чекають нові покарання: штрафи та можливе позбавлення прав за “не сезонні” шини

Жовтень — традиційний період, коли українські водії готують свої автомобілі до...

Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів Як водії власноруч «вбивають» акумулятор: типові помилки та поради експертів

Акумулятор — один із найважливіших елементів автомобіля. Саме він забезпечує роботу...

Електрокарта України: де найбільше та найменше електромобілів у 2025 році Електрокарта України: де найбільше та найменше електромобілів у 2025 році

В Україні на кожну тисячу мешканців сьогодні припадає в середньому 4,5...