Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ferrari представила нову 296 Speciale
27. 10. 2025

Ferrari представила нову 296 Speciale

27. 10. 2025

Ferrari представила нову модифікацію свого гібридного купе — 296 Speciale, що стала найпотужнішою та найтехнологічнішою версією моделі 296GTB.

Виробництво і ціна

Випуск Ferrari 296 Speciale буде обмеженим — виробництво розраховане на два роки. Усі екземпляри вже розпродано ще до офіційного анонсу. Стартова ціна — 475 364 долари США. Кількість автомобілів, які надійдуть на американський ринок, компанія не розкриває.

Двигун і потужність

Модель зберегла 3,0-літровий V6 з двома турбінами, який тепер видає 691 к.с. та 557 Н·м крутного моменту. У поєднанні з електродвигуном (178 к.с.) сумарна потужність досягає 869 к.с.. Гібридна система оснащена батареєю ємністю 5,0 кВт·год, що дозволяє проїхати близько 13 км у повністю електричному режимі.

Динаміка

Розгін до 100 км/год становить 2,3 секунди, а максимальна швидкість перевищує 330 км/год. На фірмовому треку Ferrari у Фіорано новинка показала результат на 2 секунди швидший, ніж стандартна 296GTB.

Аеродинаміка і керованість

Італійські інженери оновили аеродинаміку. У передній частині з’явилися додаткові повітряні канали для стабілізації під час гальмування. На задній частині встановлений активний спойлер, який автоматично змінює положення залежно від швидкості та режиму руху. Завдяки цим змінам рівень притискної сили зріс до близько 435 кг на швидкості 250 км/год.

Покращено і систему охолодження — встановлено більші радіатори та ефективніші канали для подачі повітря до гальм.

Зменшення ваги

Інженери Ferrari знизили вагу автомобіля на приблизно 60 кг завдяки використанню титанових шатунів, полегшеного колінвала та широкого застосування карбону в кузові й інтер’єрі.

Підвіска і гальма

Підвіску зроблено жорсткішою на 15%, а стабілізатори стали міцнішими. Авто отримало спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup 2, що поліпшують зчеплення. Гальмівна система — карбон-керамічна з оновленим налаштуванням для коротшого гальмівного шляху.

Інтер’єр

Всередині збережено мінімалістичний стиль Ferrari. Сидіння виготовлені з карбону, а кермо оснащене цифровими елементами керування. Мультимедійна система адаптована для гібридного режиму та показує дані про розподіл потужності.

Новини
Всі новини
В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20% В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20%

Верховна Рада остаточно ухвалила державний бюджет на 2026 рік — і...

Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року

У листопаді 2025 року український вторинний авторинок продемонстрував легке зниження активності,...

Як придбати новий автомобіль онлайн: детальний гід для покупців Як придбати новий автомобіль онлайн: детальний гід для покупців

Онлайн-ринок автомобілів в Україні продовжує стрімко розвиватися, і дедалі більше покупців...

Новини
Всі новини
В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20% В Україні скасовують головну податкову пільгу на електромобілі: з 2026 року ціни зростуть на 20%

Верховна Рада остаточно ухвалила державний бюджет на 2026 рік — і...

Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року Найпопулярніші легковики на внутрішньому ринку: оновлений рейтинг марок і моделей за листопад 2025 року

У листопаді 2025 року український вторинний авторинок продемонстрував легке зниження активності,...

Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...