Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач
17. 09. 2025

Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач

17. 09. 2025

Попри те, що варіатори (CVT) давно стали звичними у сучасних автомобілях, навколо них досі існує низка хибних уявлень. Фахівці виділили найпоширеніші міфи та пояснили, чому вони вже не відповідають дійсності.

  1. Круїз-контроль «тримає» одну передачу
    CVT постійно адаптується до умов руху: на підйомах збільшує оберти двигуна, тоді як класичний «автомат» лише змінює кут відкриття дроселя.
  2. У варіатора немає гідротрансформатора
    Більшість сучасних CVT оснащені гідротрансформатором, який відповідає за плавний старт і комфорт у заторах.
  3. Усі варіатори працюють тільки на ремені
    Окрім ремінних конструкцій, існують ланцюгові CVT. Ними комплектують, зокрема, Subaru та Audi.
  4. Масло в CVT «нескінченне»
    Робоча рідина з часом втрачає властивості через металевий пил. Оптимальний інтервал заміни – кожні 50–60 тис. км разом із фільтром та очищенням магнітів.
  5. У CVT немає передач
    Деякі моделі оснащені двоступеневим редуктором (наприклад, Jatco у Nissan та Renault). Крім того, електроніка може імітувати роботу класичного «автомата» з віртуальними передачами.
  6. Варіатор розганяється повільно
    При різкому натисканні газу двигун одразу виходить на максимальну потужність, що дозволяє CVT забезпечувати динамічний старт.
  7. CVT не підходить для бездоріжжя
    Сучасні варіатори впевнено працюють на снігу чи в багнюці. Наприклад, у Toyota RAV4 передбачена додаткова механічна перша передача для легшого виїзду з колії.
  8. Варіатор ненадійний і не ремонтується
    За умови правильної експлуатації й регулярного обслуговування CVT може пройти понад 200 тис. км. Ремонт можливий: зазвичай замінюють ремінь, конуси та підшипники. Хоча обслуговування дорожче, ніж у класичного «автомата», воно цілком реальне і не є «вироком» для автомобіля.

Експерти наголошують: головне для довговічності CVT — уникати різких стартів на холодну, вчасно міняти рідину й дбати про охолодження коробки.

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування

Усі власники автомобілів в Україні зобов’язані мати поліс ОСЦПВ — обов’язкове...

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року

Початок 2026 року ознаменується новим витком зростання цін на пальне в...