Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Дефіцит літію може стати причиною зупинки випуску електрокарів у всьому світі
05. 07. 2023

Дефіцит літію може стати причиною зупинки випуску електрокарів у всьому світі

05. 07. 2023

Дефіцит літію може зупинити випуск електромобілів у всьому світі.

Зриви в постачанні літію стали актуальною темою в країнах, що займаються видобутком цього рідкісного металу, таких як Чилі, Невада, Австралія та Китай.

Багато автовиробників почали шукати рішення у невластивих їм сферах, зокрема, в сфері видобутку копалин.

Проте, незважаючи на зростання видобутку літію, галузь може стикнутися з нестачею літію та кобальту наближаючись до 2025 року, якщо у виробництво не будуть вкладені достатні кошти.

Проблема дефіциту літію виникає через обережність гірників, які не хочуть ризикувати інвестувати у видобуток, доки не будуть впевнені, що промисловість не перейде на батареї, виготовлені з інших металів.

Автовиробники, такі як General Motors, Toyota Motor, Volkswagen Group, Ford, укладають угоди з гірничодобувними компаніями, щоб уникнути нестачі сировини.

Із зростанням продажів електричних автомобілів та інших електричних транспортних засобів, збільшується попит на літій, і якщо не будуть прийняті заходи, дефіцит літію може перешкодити випуску десятків мільйонів електромобілів на рік.

Щоб забезпечити сировиною для виробництва батарей, компанії, такі як General Motors, Ford та Volkswagen, вже інвестують у гірничодобування літію та переробку сировини. Наприклад, General Motors інвестував 650 млн доларів у канадського розробника копальні в Неваді, щоб гарантувати достатній.

vidobuvannia_litiiu_dlia_elektrokariv

Експерти вважають, що виробництво літію повинно потроїтися протягом нинішнього десятиліття, проте це не встигне відповісти потребам автопрому.

Продажі електричних позашляховиків, спортивних автомобілів і седанів минулого року зросли на 55% і продовжать зростати, що призведе до збільшення розриву між попитом і постачанням цього металу.

Деякі автовиробники, такі як General Motors і BYD Auto, вже придбали частки у компаніях, що займаються видобутком літію.

Це нечасте явище в галузі. Деякі компанії також інвестують у переробку сировини літію або в технологію переробки відпрацьованих батарей.

  • BYD Co., материнська компанія BYD Auto, заявила про плани інвестувати понад 5 млрд доларів у видобуток і переробку літію.
    Більшість їх майданчиків знаходиться в Китаї, але їм також належить переробний завод у Чилі. Китай отримав пріоритетне право на покупку літію у чилійських гірників за зниженою ціною.
  • NIO Inc., інший китайський автовиробник, придбав 12% компанії Greenwing Resources Ltd., яка займається видобутком літію в Австралії, для забезпечення сировиною.
  • Ganfeng Lithium Co., найбільший китайський виробник літію, придбав аргентинську компанію Lithea Inc. і мексиканську компанію Bacanora Lithium для забезпечення постачанням. Компанія Tianqi Lithium Inc. володіє 23,8% провідної чилійської компанії Sociedad Quimicay Minera (SQM).

Попит на акумуляторні метали різко зріс через зростаючий інтерес до електромобілів.

Дефіцит постачання літію може завадити світовій промисловості досягти мети щодо продажу десятків мільйонів електромобілів щороку. Це призвело до конфліктів із-за літію, включаючи політичні та економічні конфлікти між США та Китаєм.

Уже є скарги на брак ресурсів літію та його негативний вплив на довкілля. Багато компаній виявили зацікавленість у розвитку власних джерел літію, щоб уникнути майбутніх проблем з постачанням.

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки

Головний сервісний центр МВС повідомив, що українське законодавство дозволяє власникам транспортних...

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class

У світ вийшов новий документальний фільм, присвячений історії Mercedes-Benz. Стрічка охоплює...