Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Чи можна їздити на зимовій гумі влітку та чи загрожує штраф?
24. 03. 2025

Чи можна їздити на зимовій гумі влітку та чи загрожує штраф?

24. 03. 2025

Водіям, які використовують сезонні шини, важливо своєчасно змінювати гуму відповідно до погодних умов. Це не лише підвищує безпеку на дорозі, а й допомагає зберегти ресурс автомобіля.

Що говорить закон?

Згідно з Правилами дорожнього руху, мінімальна глибина протектора шин повинна становити:

  • 1,6 мм – для легкових автомобілів,
  • 2,0 мм – для вантажного транспорту та автобусів.

Також у ПДР є рекомендація використовувати зимові шини з листопада по березень. Відповідно, у квітні варто переходити на літню гуму.

Чому не варто їздити на зимових шинах влітку?

Використання зимової гуми при високих температурах може спричинити низку проблем:

  • Автомобіль гірше гальмує,
  • Погіршується керованість, особливо на мокрому асфальті,
  • Протектор швидше зношується, що скорочує термін служби шин,
  • Збільшується витрата пального, оскільки зимова гума м’якша й створює більше опору.

Коли краще змінювати гуму?

Зимові шини розраховані на роботу при температурі нижче +7°C. Тому, коли середньодобова температура досягає +5°C і вище протягом кількох днів, слід змінювати гуму на літню.

Чи можна отримати штраф?

В Україні немає окремого штрафу за їзду на зимових шинах у теплий сезон. Проте, якщо шини зношені та не відповідають технічним вимогам, водій може отримати штраф від 20 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі повторного порушення передбачено позбавлення водійських прав на термін до 6 місяців.

Щоб уникнути зайвих витрат і забезпечити комфортну поїздку, варто вчасно змінювати гуму відповідно до сезону.

Новини
Всі новини
Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого

На одній з ділянок київської Окружної днями сталася ситуація, яка могла...

Тест-драйв GMC Yukon Denali 2025: майже Escalade, але дешевше Тест-драйв GMC Yukon Denali 2025: майже Escalade, але дешевше

На ринку США з’явилася оновлена версія великого преміального позашляховика GMC Yukon...

Ринок електромобілів в Україні: червень 2025 — перед бурею зростання Ринок електромобілів в Україні: червень 2025 — перед бурею зростання

У червні 2025 року українці зареєстрували майже 9 тисяч електромобілів —...

Новини
Всі новини
Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого Різко підрізав – залишився без прав: коли небезпечний маневр може коштувати дуже дорого

На одній з ділянок київської Окружної днями сталася ситуація, яка могла...

Тест-драйв GMC Yukon Denali 2025: майже Escalade, але дешевше Тест-драйв GMC Yukon Denali 2025: майже Escalade, але дешевше

На ринку США з’явилася оновлена версія великого преміального позашляховика GMC Yukon...

Аквапланування: як зберегти контроль над авто в дощ Аквапланування: як зберегти контроль над авто в дощ

Під час сильної зливи кермування автомобілем може раптово стати непередбачуваним: кермо...