
2026 BMW M2 CS: найпотужніше M-купе з заднім приводом
BMW представила нову спортивну версію свого купе — M2 CS 2026 модельного року. Це найбільш потужна модель з заднім приводом серед лінійки M. Автомобіль отримав 523 кінські сили завдяки 3,0-літровому рядному двигуну з подвійним турбонаддувом. Проте, на відміну від попередника, новинка доступна лише з 8-ступеневим автоматом — версії з механічною коробкою передач не буде.
Хоча це може розчарувати прихильників механіки (раніше половина M2 у США продавалася саме з «механікою»), компанія зосередилася на максимальній продуктивності. Новий M2 CS має на 50 к.с. більше, ніж звичайний M2, і аж на 79 к.с. більше, ніж попередній CS. Двигун подібний до того, що використовують у M3 Competition xDrive, але без повного приводу — виключно задній.
Для зменшення ваги авто отримало дах, кришку багажника, корпуси дзеркал і задній дифузор із вуглепластику. Вага моделі становить приблизно 1710 кг — це на 45 кг менше, ніж офіційна цифра для попередньої версії з МКПП, тож реальна економія ваги може бути ще більшою. За додаткову плату доступні карбон-керамічні гальма, які ще більше знижують масу.
Інтер’єр оснащено спортивними сидіннями з вуглепластику та обробкою з преміальних матеріалів. Водночас у підвісці — власні налаштування: автомобіль занижений на 5 мм, амортизатори адаптивні, а системи стабілізації і динамічного режиму M Dynamic Mode дозволяють активніше кермувати авто.
Очікується, що M2 CS зможе розганятися до 100 км/год приблизно за 3,7 секунди. Це на 0,2 секунди швидше за автоматичну версію звичайного M2, хоча офіційні тести ще попереду.
Ціна новинки починається з 99 775 доларів США. Це майже на 33 тисячі дорожче за звичайний M2 2025 року. Всі моделі M2, включно з CS, виготовляються в Мексиці, а значна частина ціни може бути пов’язана з митними зборами. Якщо ситуація з тарифами не зміниться, ціни можуть зрости ще більше.
Таким чином, BMW M2 CS 2026 року — це серйозна спортивна машина з великим запасом потужності, високими характеристиками та акцентом на трекову динаміку. Але без можливості перемикати передачі вручну.