2024 GMC 2500 AT4 проти 2024 Ford F-250 Tremor: Хто ж насправді кращий?
США вже давно в захваті від вантажівок. Їх потужні двигуни та зростаючі габарити ідеально підходять для перевезення важких вантажів або буксирування всього необхідного. Але вантажівки не лише робочі коні; їх власники часто модифікують свої автомобілі, додаючи підйомники, великі шини та різноманітні аксесуари, щоб досліджувати бездоріжжя. Виробники помітили цю тенденцію і почали пропонувати пакети або навіть окремі комплектації, орієнтовані на бездоріжжя.
Порівняння: AT4 проти Tremor
Дві популярні пропозиції на ринку – це пакет Tremor від Ford та комплектації AT4 або AT4X від GMC. Tremor доступний для F-150 як окрема комплектація, а для більш потужних F-250 і F-350 – лише як пакет, що коштує $4,375 і може бути встановлений на будь-якій 4WD версії з XLT, Lariat, King Ranch або Platinum, а також з різними двигунами: 7.3L V8 (430 к.с., 475 фунт-фут крутного моменту) або 6.7L Power Stroke V8 (500 к.с., 1,200 фунт-фут крутного моменту), обидва поєднуються з 10-ступеневою автоматичною трансмісією.
У GMC пропозиції AT4 та AT4X – це окремі комплектації, які можна отримати на будь-якій GMC вантажівці з двигуном 6.6L V8 (401 к.с., 464 фунт-фут крутного моменту) або 6.6L Duramax турбодизель V8 (470 к.с., 975 фунт-фут крутного моменту), також в парі з 10-ступеневою автоматичною трансмісією.
Ford F-250 Tremor
Отже, яка з цих потужних вантажівок краще справляється з викликами бездоріжжя? Щоб дати точну відповідь, ми порівняємо Ford F-250 з пакетом Tremor і GMC Sierra 2500 AT4 та AT4X, розглядаючи ключові характеристики.
F-250 Tremor від Ford вражає своїми можливостями. Незалежно від вибору двигуна, пакет Tremor додає корисні ти для подолання важких умов. З підвищеною підвіскою, великими шинами та вдосконаленою технологією, ця вантажівка готова до викликів.
Завдяки спеціальним пружинам, вона має підйом на 2 дюйми і досягає 10.8 дюймів дорожнього просвіту. У комплект входять 18-дюймові колеса з позашляховими шинами, електронний блокуючий задній диференціал і покращені
амортизатори, які підвищують її витривалість.
Базова комплектація XLT з 7.3L V8 та пакетом Tremor стартує з $61,880. Для більш розкішної комплектації Platinum з дизельним 6.7L Power Stroke ціна сягає $96,660. Додаткові опції можуть ще більше підвищити цю суму. Варто зазначити, що між XLT та Platinum є значні відмінності: від звукової системи до матеріалів інтер’єру.
GMC Sierra 2500 AT4/AT4X
GMC пропонує AT4 і AT4X як окремі комплектації, що підвищують можливості Sierra 2500 для бездоріжжя. AT4 додає стильний вигляд з чорними акцентами та перфорованими шкіряними сидіннями з підігрівом і вентиляцією.
20-дюймові алюмінієві колеса з BFGoodrich позашляховими шинами забезпечують кращу керованість. Додаткові функції, такі як контроль спуску з пагорба та вдосконалена підвіска, роблять AT4 ідеальним вибором для любителів бездоріжжя.
GMC також пропонує безліч технологій, які полегшують водіння, такі як адаптивний круїз-контроль і система HD Surround Vision з 14 камерами. У той час як список функцій у AT4 може бути менш обширним, він все ще включає безліч корисних елементів для комфорту та безпеки.
Вибір між Ford F-250 Tremor і GMC Sierra 2500 AT4/AT4X залежить від ваших потреб. Кожна з вантажівок пропонує унікальні можливості для бездоріжжя та різні рівні комфорту, тож вирішити, яка з них краща, може бути непросто.