Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Права та зобов’язання клієнта
19. 11. 2020

Права та зобов’язання клієнта

19. 11. 2020

  • клієнт завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації;
  • якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї;
  • клієнт запроваджує усі необхідні заходи для
    провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устатковання, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта, розгляду скарг, участі спостерігачів, за потреби;
  • клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації;
  • клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими;
  • у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії;
  • якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації;
  • посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації;
  • клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції;
  • клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за необхідності, і вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; документує виконані дії;
  • клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.
Новини
Всі новини
Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто

Багато водіїв сприймають свої номерні знаки не лише як засіб ідентифікації...

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа

Автомобілісти часто помічають, що у різних марок машин лючок паливного бака...

Kawasaki може відродити легендарну ZRX1200R у 2026 році Kawasaki може відродити легендарну ZRX1200R у 2026 році

Японський виробник Kawasaki готує можливе повернення культової моделі ZRX1200R, яка може...

Новини
Всі новини
Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто Як зберегти улюблені номерні знаки після перереєстрації авто

Багато водіїв сприймають свої номерні знаки не лише як засіб ідентифікації...

Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа Чому у японських авто лючок бака здебільшого зліва, а у німецьких – справа

Автомобілісти часто помічають, що у різних марок машин лючок паливного бака...

Opel показав потужний електроконцепт Corsa GSE Vision Gran Turismo Opel показав потужний електроконцепт Corsa GSE Vision Gran Turismo

Opel представив новий концепт Corsa GSE Vision Gran Turismo, який покаже...